مجله سئو

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو (زیر 5 دقیقه!)

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro

اگر سئو کار هستید و یا یک وبسایت دارید، قطعا می دونید که یکی از موارد مهم در سئو سایت، استفاده از ابزار های کاربردی سئو هستش. این ابزار ها به شما کمک می کنند تا: اشکالات سایت خودتون رو پیدا کنید، بک لینک های سایت خودتون روشناسایی کنید، کلمات کلیدی مناسب برای مقالات پیدا کنید و … یکی از این ابزارهایی که امکانات فوق العاده ای در رابطه با سئو به شما میده، ماز (Moz Pro) هستش. این سایت به شما ابزار های زیادی میده ولی استفاده از تمامی اون ها، رایگان نیستش، لذا تصمیم گرفتیم تو این مقاله به آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro بپردازیم. با استفاده ز این روش شما می تونید برای همیشه از تمامی امکانات ماز پرو استفاده کنید.

برای اینکه وقت شما عزیزان گرفته نشه، ویدئو آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو (زیر 5 دقیقه!) رو براتون این پایین قرار دادیم تا در سریع ترین زمان ممکن این روش رو یاد بگیرید، اگر هم خواستید میتونید از آموزش متنی زیر ویدئو استفاده کنید.

نمایشگر ویدیو
00:00
04:30

سایت ماز (moz.com) اجازه میده در صورت ثبت نام، هر کاربری بتونه به مدت 30 روز از تمامی امکانات ماز پرو استفاده کنه، برای شروع وارد سایت ماز بشید و روی Try Moz Pro Free کلیک کنید. در صفحه ای که باز میشه شما نیاز به یک سری اطلاعات دارید، ایمیل، نام کاربری، پسورد، اطلاعات شرکت تون، اطلاعات حساب بانکی و مشخصات هویتی. برای بخش های اول که مشکلی نیست، مشکل ما ایرانی ها تو بخش اطلاعات بانکی و هویتی هستش، بریم که باهم از طریق سایت های زیر، مشکل رو حل کنیم.

سایت های مورد نیاز برای ساخت اکانت رایگان ماز پرو

1_ namso-gen (ساخت شماره حساب رندوم)

namso-gen (ساخت شماره حساب رندوم)

namso-gen (ساخت شماره حساب رندوم)

همان طور که گفتیم، ما برای استفاده از ماز پرو نیاز به اطلاعات بانکی بین المللی داریم، از طریق سایت namso-gen ما میتونیم به صورت رندوم کلی شماره حساب بین المللی به دست بیاریم، برای شروع وارد سایت بشید. در بخش Bin یکی از کد هایی که دادیم رو بزارید، <527253462088> <549184462088> <5420342462088> در بخش QUANTITY هم عدد رو روی 20 بزارید و روی دکمه Generate بزنید تا شماره حساب ها برای شما تولید بشه. نکته ای که هستش اینکه، تمامی این شماره حساب های تولید شده، به درد ما نمیخوره، لذا باید از بین اون ها، حساب های فعال (تاریخ دار) رو پیدا کنیم، برای این کار به سایت بعدی نیاز داریم.

2_ mrchecker (چک فعال بودن شماره کارت)

mrchecker (چک فعال بودن شماره کارت)

mrchecker (چک فعال بودن شماره کارت)

خب تو این سایت ما میتونیم چک کنیم که کدوم یکی از شماره کارت های رندوم ما فعال هستش، برای شروع وارد سایت mrchecker شوید. فرقی نمیکنه روی کدوم یکی از این گزینه ها کلیک کنید (CCN Gate1 /CCN Gate2 /CCN Gate3). در نهایت وادر صفحه ای می شید که در اونجا باید تمامی 20 شماره حساب رندومی که در مرحله قبل به دست آوردیم رو وارد کنید. سپس روی گزینه Start بزنید و منتظر باشید. بعد چند دقیقه پایین صفحه در کادر سبز رنگ، شماره حساب های فعال به ما نمایش داده میشه.
فرمت شماره به این صورت هستش (5272534620884153|05|2025|371) که از این اعداد، 5272534620884153 شماره حساب، 05|2025 تاریخ انقضا (که باید به صورت 25/05 وارد بشه) و 371 CVC می باشد. به همین ترتیب می تونید اطلاعات بانکی حاصل رو وارد بخش ثبت نام ماز کنید.

3_ worldnamegenerator (اطلاعات هویتی خارجی)

worldnamegenerator (اطلاعات هویتی خارجی)

worldnamegenerator (اطلاعات هویتی خارجی)

همان طور که گفتیم، برای ساخت اکانت راپگان ماز پرو، نیاز به ثبت اطلاعات هویتی خارجی داریم. برای این کار وارد سایت worldnamegenerator بشید. هر بار که دکمه Refresh بزنید، اطلاعات جدید و کاملی به شما داده میشه، اطلاعات هویتی مورد نیاز ما شامل: نام، آدرس، پست کد، کشورو شهر میشه. همچنین با توجه به ای پی فیلتر شکن تون، می تونید تنظیم کنید که اطلاعات هویتی مربوط به کدوم کشور باشه.

خب دوستان بعد از طی کردم مراحل بالا و ثبت نام، اکانت ماز پرو برای شما فعال میشه و اون بالا می تونید، مدت زمان اعتبار خودتون رو مشاهده کنید. هر وقت که 30 روز تون تموم شد می تونید دوباره با همین روش، روی یک ایمیل دیگه اکانت ماز پرو رو برای خودتون بسازید. اگر هم حوصله ساخت ایمیل های مختلف رو، هر 30 روز ندارید، یک راه حل دیگه ام براتون داریم!

4_ temp-mail (ساخت ایمیل فیک)

temp-mail (ساخت ایمیل فیک)

temp-mail (ساخت ایمیل فیک)

برای شروع وارد سایت temp-mail بشید. تو این سایت شما میتونید بدون محدودیت ایمیل بسازید و حتی ایمیل های ساخته شده رو تایید کنید! کافیه ایمیل تولید شده رو کپی کنید، بعد تو هر سایتی که می خواهید وارد کنید، ما اینجا ماز رو مثال مزنیم، بعد از وارد کردن ایمیل جدید توی ماز، لازمه که اون رو تایید کنید، بعد از ارسال لینک تایید ایمیل، کافیه به سایت temp-mail بر گردیم و ایمیل رو تایید کنیم. بهترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار

مزایای استفاده از ماز پرو Moz Pro

سئو سایت

سئو سایت

سایت ماز یکی از ضروری ترین ابزار سئو به شمار می رود. با استفاده از ماز پرو می توانید سئو سایت خود را به طور چشمگیری بهبود ببخشید. وقتی شما تولید محتوای برای سایت خود انجام می دهید، می توانید به راحتی با استفاده از ماز، مقالات و صفحه هات خود را از نگاه گوگل و خزنده گوگل بسنجید.

بخش On-Demand Crawl

آموزش بخش های ماز پرو

آموزش بخش های ماز پرو

در این بخش با وارد کردن آدرس سایت خودتان در کادر اول صفحه، تمامی صفحات سایت شما Crawl می شود و در نتیجه کار در کادر مشخص شده پایین صفحه، نمایش داده می شود. با کلیک بر روی آن، می توانید تمامی خطا های جدی و معمولی سایت تان رو مشاهده کنید و نسبت به رفع آنها اقدام کنید. درست کردن این خطا ها می تواند تاثیر زیادی بر روی سئو تکنیکال و محتوایی سایت شما داشته باشد. عمده خطا هایی که برای شما نشان داده می شود، معمولا رفع آنها ساده بوده، توجه داشته باشید که ماز پرو در این قسمت علاوه بر گزارش خطا های موجود و لینک صفحات مشکل دار، راه حل رفع آن ها را نیز به شما می دهد. خرید فالوور اینستاگرام

بخش keyword Overview

آموزش برسی کلمه کلیدی با ماز

آموزش برسی کلمه کلیدی با ماز

در این بخش می توانید در رابطه با کلمه کلیدی که می خواهید روی آن کار کنید، اطلاعات مفیدی را کسب کنید. با وارد کردن کلمه کلیدی در کادر ابتدای صفحه، اطلاعاتی مانند سختی کلمه، سرچ کلمه، رقبا و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حتی گزارش موجود در این قسمت می تواند به سئو کارانی که قصد قیمت دهی یا بستن قرارداد سئو دارند، کمک زیادی بکند.

بخش On-Page Grader

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو

این قسمت مناسب صفحات لندینگ شما می باشد. با استفاده از این بخش می توانید تمامی لندینگ های خود را به صورت جداگانه مورد برسی قرار داده و وضعیت سئو آنها را بهبود ببخشید. همان طور که مشاهده میکنید بر اساس خطا های جدی صفحه و یک سری فاکتور ها، امتیازی از 100 به صفحات داده می شود. همچنین می توانید لندینگ رقبای خود را نیز برسی کرده، تا متوجه شوید که آنان چه قدر از شما بهتر بوده اند و چگونه جای آن هارا بگیرید. خرید سابسکرایب یوتیوب

امید واریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشه، هر سوالی در رابطه با آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو داشتید، برامون کامنت کنید، حتما پاسخ داده میشه.

Reference : nilanet


برچسب ها : سئو , ماز پرو رایگان ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 19 اسفند 1400ساعت 22:20 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 11

درآمد یوتیوب چقدر است؟

درآمد یوتیوب چقدر است؟

در این مقاله درآمد یوتیوبرها به‌ازای هر 1000 بازدید را بررسی می‌نماییم و قصد داریم تا با ارائه یک مبلغ مشخص پاسخی دقیق به سؤال {درآمد یوتیوب چقدر است؟} بدهیم. در انتها و با بررسی‌های صورت پذیرفته دریافتیم که یوتیوبرهای ایرانی بابت هر هزار بازدید، حدوداً 4 دلار دریافت می‌کنند.

همواره کسب درآمد از کاری که دوستش داشته باشید، لذت‌بخش است. چند سالی است که یوتیوب پا به عرصه فضای مجازی گذاشته است و به شما این امکان را می‌دهد که با ساختن ویدیو از کاری که دوست دارید، درآمد کسب نمایید. امروزه یکی از موضوعات ترند در حوزه‌های فضای مجازی، موضوع کانال‌های یوتیوب و یوتیوبر شدن است. باتوجه‌به اینکه درآمدزایی از یوتیوب به شکل دلاری صورت می¬پذیرد، در یک سال اخیر سیل عظیمی از افراد به ساختن محتوا ویدیویی و به‌اصطلاح یوتیوبر شدن روی آورده‌اند تا بتوانند با کسب درآمد دلاری در ایران، آینده خود را تضمین کنند. اما درآمدزایی از طریق یوتیوب نیز چندان بی¬دردسر نیست و شما و کانال¬تان می¬بایست شرایط مدنظر یوتیوب را رعایت کنید. شاید شما نیز یکی از افرادی باشید که به یوتیوبر شدن علاقه¬مند است و در حال حاضر بخواهید بدانید که درآمد یوتیوب چقدر است. اگر قصد دارید تا در این باره اطلاعاتی کسب نمایید تا پایان با ما همراه باشید.

شرایط کسب درآمد از یوتیوب

درآمد یوتیوب چقدر است

درآمد یوتیوب چقدر است

در ابتدای مقاله {درآمد یوتیوب چقدر است؟}، قصد داریم شرایط کسب درآمد از یوتیوب را مورد بررسی قرار دهیم، تا اگر شما نیز علاقه‌مندید تا یوتیوبر شوید، با سختی‌ها و مشکلات این راه تا حدودی آشنا باشید. برای اینکه کانال یوتیوب شما به درآمد برسد، باید شرایط زیر در کانال شما ایجاد شده باشد:

  • کانال یوتیوب شما می¬بایست حداقل 1000 سابسکرایب داشته باشد.
  • بازدید ویدیوهای کانال شما می¬بایست در یک سال اخیر به حدنصاب 4000 طول ویدئو {واچ تایم} رسیده باشد. به این معنا که حداقل 4000 بار باید ویدیوهای شما به طور کامل دیده شده باشند.
  • محتوای شما نیز باید بر اساس خط‌مشی و قوانین شرکت‌های گوگل باشد و شما نباید خط‌قرمزهای این شرکت را زیر پا بگذارید.
  • برای اینکه بتوانید درآمد خود را برداشت کنید، این مبلغ باید حداقل به 100 دلار رسیده باشد.

با اینکه کمی شرایط سخت به نظر می‌رسد و ممکن است در ابتدای راه دلسرد شوید، اما اگر خلاقیت و نوآوری داشته باشید و بتوانید ویدیوهای باکیفیتی را تولید و بارگذاری کنید، مطمئن باشید که به‌سرعت می‌توانید در بستر یوتیوب رشد کنید و مخاطبان زیادی را با خود همراه کنید. پیشنهاد نگارنده به شما عزیزان این است که در ابتدای امر، فیدبک ویدیوها را در نظر نگیرید و حداقل 50 ویدیو تولید نمایید و بر روی بستر یوتیوب آپلود کنید و سپس وضعیت کانال خود را ارزیابی نمایید.

درآمد یوتیوب به‌ازای هر 1000 بازدید چقدر است؟

شاید سؤال {درآمد یوتیوب چقدر است؟} کلی و غیر قابل پاسخ دادن باشد، زیرا تعداد ویدیو که شما بر روی کانال خود آپلود می‌کنید، تعداد بازدید هر ویدیو و… در این درآمد مؤثر است و نقش بسزایی در میزان این درآمد دارد. پس بهتر است برای رسیدن به عددی مشخص که بتواند به‌عنوان پاسخی برای سؤال {درآمد یوتیوب چقدر است؟} عنوان شود، درآمد به‌ازای هر 1000 بازدید را بررسی کنیم. یوتیوب برای هر 1000 بازدید تبلیغ عددی حدود 18 دلار را پرداخت می‌کند. اما این 18 دلار برای 1000 بازدید تبلیغ پرداخت می‌شود و نه برای 1000 بازدید ویدیو! درست است، موضوع کمی پیچیده شد. باید اشاره کنیم که هر بازدید از ویدیو، بازدید از تبلیغ محسوب نمی‌شود و ممکن است فرد تبلیغ را رد کند و هزینه این تبلیغ در درآمد شما محاسبه نشود. درآمد یوتیوب به‌ازای هر 1000 بازدید به عوامل مختلفی بستگی دارد و می‌تواند در بازۀ سه تا پنج دلار باشد. موارد زیر، عواملی هستند که می‌توانند بر روی درآمد پرداختی برای تبلیغات تأثیرگذار باشند.

  • میزان بازدید مخاطبان از ویدیو شما
  • تعداد کلیک‌های که یک ویدیو تبلیغاتی از طریق ویدیو شما دریافت می‌کند.
  • کیفیت تبلیغ
  • مسدودکننده ها
  • طول ویدیو و تعداد تبلیغی که بر روی ویدیو گنجانده می‌شود. {به این معنا که هرچقدر طول ویدیو شما بیشتر باشد، یوتیوب استقبال بیشتری از آن می‌کند و تبلیغ‌های بیشتری بر روی ویدیو شما قرار می‌گیرد.}

با مطالعه این بخش دریافتیم که چرا امروزه خیلی از ایرانی‌ها روی به یوتیوبر شدن آورده‌اند. شما نیز می‌توانید با استفاده از خلاقیت و نوآوری و ساخت ویدیوهای درجه یک، درآمد غیرفعالی برای خود ایجاد کنید و بتوانید در هر لحظه از طریق ویدیوهای خود درآمد کسب کنید. برای اینکه بتوانید تصور بهتری از درآمد یوتیوبرها داشته باشید، در بخش بعدی درآمد چند کانال یوتیوب فارسی را بررسی می‌کنیم و میزان درآمد آنها از یوتیوب را به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم.

معرفی کانال‌های معروف و پردرآمد فارسی

– کانال یوتیوب پوریا پوتک {PUTAK}:

کانال یوتیوب پوریا پوتک

کانال یوتیوب پوریا پوتک

پوریا پوتک یکی از خواننده‌های رپ فارسی است که مدتی می‌شود روی به یوتیوب آورده و توانسته با فعالیت منظم و بارگذاری روزانه ویدیوها به محبوبیت و فیدبک مناسبی در میان مخاطبان برسد. ویدیوهای او بیشتر در حوزه‌های رپ، فان و بازی هستند. کانال پوتک با بیش از 240 هزار سابسکرایبر از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب فارسی است. البته اگر مشکل غیرفعال‌شدن سابسکرایب‌ها، یوتیوبرهای فارسی را اذیت نمی‌کرد، چه‌بسا که الان کانال پوتک از مرز یک میلیون سابسکرایبر نیز گذشته بود. بازدید ویدیوهای او در سی روز اخیر به مرز 13 میلیون بازدید نزدیک شده است و درآمد ماهانه او را می‌توان چیزی در حدود 50 هزار دلار تخمین زد. درآمد سالانه او نیز چیزی در حدود 600 هزار دلار می‌باشد که عدد قابل‌توجهی است. به طور تقریبی می‌توان گفت که پوتک به‌ازای هر 1000 بازدید مخاطبان از ویدیوهایش، چیزی در حدود 4 دلار دریافت می‌کند.

– کانال یوتیوب آریا کئوکسر {Aria keoxer}:

آریا کئوکسر

آریا کئوکسر

آریا کئوکسر یکی از قدیمی‌ترین یوتیوبرهای ایرانی است که یک دهه است که در این زمینه فعالیت می‌کند. آریا که در ترکیه زندگی می‌کند و صاحب کانالی با بیش از 250 هزار سابسکرایبر است. بازدید ویدیوهای او در یک ماه اخیری چیزی در حدود 9 میلیون بازدید بوده است. درآمد ماهانه او را می‌توان در حدود 35 هزار دلار تخمین زد، با احتساب این عدد درآمد سالانه او در حدود 400 هزار دلار است. باتوجه‌به ارقام مطرح شده، می‌توان گفت که اریا کئوکسر بابت هر هزار بازدید، 3.8 دلار دریافت می‌کند. اگر بخواهیم در مورد اریا به سؤال {درآمد یوتیوب چقدر است؟}، پاسخ دهیم، باید گفت که آریا توانسته درآمدی جالب‌توجه و پایداری را ایجاد کند.

– کانال یوتیوب فرشاد سایلنت{Farshad Silent}:

فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت یکی از پدیده‌های یوتیوب فارسی است که توانسته تنها با سه سال سابقه از مرز 200 هزار سابسکرایبر عبور کند و در حال حاضر 266 هزار سابسکرایبر دارد. او که در حال حاضر در کشور سوئد اقامت دارد، تابه‌حال بیش از 500 محتوا بر روی کانالش بارگذاری کرده است که این ویدیوها بیش از 140 میلیون بازدید داشته‌اند. ویدیوهای کانال فرشاد در یک ماه گذشته بیش از 9 میلیون بازدید داشته است و درآمد ماهانه او از یوتیوب چیزی در حدود 37 هزار دلار است. با بررسی و محاسبه می‌توان گفت که فرشاد بابت هر هزار بازدید از ویدیوهایش، 4 دلار از یوتیوب به‌عنوان دستمزد دریافت می‌کند. درآمد سالانه او نیز بیش از 400 هزار دلار است که می‌توان گفت برای زندگی پادشاهانه در هر کشوری کافی است!

– تاکسیک گرل { toxic girl}:

تاکسیک گرل

تاکسیک گرل

کوثر عزیزی که صاحب کانال تاکسیک گرل است را می‌توان اولین استریمر دختر ایرانی دانست. او که در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند، موفق شده است تا از مرز 100 هزار سابسکرایب در یوتیوب بگذرد و خود را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین یوتیوبرهای ایرانی مطرح کند. او در چنلش علاوه بر گیمینگ، ویدیوهای تحت عنوان ولاگ نیز منتشر می¬کند و از دلایل محبوبیت او می‌توان به همکاری‌اش با دیگر یوتیوبرها مثل میا پلیز، فرشاد سایلنت و … اشاره کرد. در حال حاضر او بیش از 115 هزار سابسکرایبر دارد و ویدیوهای او در یک ماه گذشته بیش از 2.2 میلیون بازدید داشته است. باتوجه‌به این میزان بازدید و سابسکرایب، می‌توان درآمد ماهانه او را در حدود 9 هزار دلار تخمین زد. با بررسی این عدد مشخص می‌شود که تاکسیک گرل بابت هر 1000 بازدید درآمدی در حدود 4.1 دلار دارد. امیر مهدی یوسف زاده

– موبونیوز{ mobonews}:

موبونیوز

موبونیوز

مهدی شجاری که فعالیتش را در اینستاگرام شروع کرد و به 2 میلیون فالوور اینستاگرام رسید، در پلتفرم یوتیوب نیز حضوری موفق داشته و توانسته در حدود سه سال فعالیت،به 118 هزار سابسکرایبر برسد. حوزه فعالیت موبونیوز تحلیل و بررسی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و مهدی اشجاری در این ویدیوها، نقاط قوت و ضعف گوشی‌های مختلف را بررسی می‌نماید. او که در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند، مجموعاً 507 محتوا بارگذاری کرده است که این ویدیوها بیش از 26 میلیون بازدید داشته‌اند. ویدیوهای کانال موبونیوز در یک ماه گذشته یک میلیون و سیصد هزار بازدید داشته‌اند که با این تفاسیر می‌توان درآمد ماهانه این کانال را چیزی در حدود 5 هزار دلار ارزیابی کرد. چنل یوتیوب نیلانت

– کانال کیودی پای {kewdiepie p}:

کیودی پای

کیودی پای

کیودی پای یا همان کیان، یوتیوبر ایرانی است که در حال حاضر در ایالات متحده اقامت دارد و در حوزه طنز و فان فعالیت می‌کند. او در حال حاضر بیش از 120 هزار سابسکرایبر دارد و یکی از موفق‌ترین یوتیوبرهای فارسی زبان است. او چند وقتی است که اطلاعات کانالش را مخفی کرده است و میزان دقیق از درآمد او در دسترس نیست اما انتظار می‌رود درآمدی مشابه موبونیوز داشته باشد.

جمع‌بندی

همان‌طور که از اسم مقاله {درآمد یوتیوب چقدر است؟} پیدا است، هدف نگارنده از نگارش این مطلب پاسخ به این سؤال است. اگر بخواهیم به شکلی کوتاه و خلاصه به سؤال {درآمد یوتیوب چقدر است؟}، پاسخ دهیم، باید بگوییم که درآمد یوتیوب به‌ازای هر 1000 بازدید چیزی در حدود 4 دلار است و هر چه‌قدر تعداد بازدیدهای شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. در پایان مقاله {درآمد یوتیوب چقدر است؟}، امید است که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم که به سؤال شما عزیزان پاسخ کاملی بدهیم.

برای مشاهده دوره های آموزشی نیلانت به چنل یوتیوب نیلانت مراجعه کنید. (دوره آموزش رایگان ارزهای دیجیتال)


Reference : nilanet


برچسب ها : یوتیوب ,
+ نوشته شده در دوشنبه 25 بهمن 1400ساعت 21:19 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 10

چگونه سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

بهبود سئو سایت زمانی موثرتر است که یک استراتژی مداوم باشد. بنابراین، برخی از پیشنهادات زیر فقط یک بار باید اجرا شوند، در حالی که برخی دیگر باید هر شش ماه یا بیشتر به آن ها بازگردید تا مطمئن شوید سایت شما در مسیر درست قرار دارد. این راهنما به شما نشان می دهد که برای بهبود سئو سایت و ورود به نتایج برتر گوگل چه کاری باید انجام دهید.

چگونه سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

در دنیای پرپیوند امروزی و محیط تجاری بسیار رقابتی، برای یک کسب و کار بسیار مهم است که بتواند به صورت آنلاین با پیام اصلی، محصولات و خدمات یا آخرین تبلیغات خود به مخاطبان هدف دست یابد. اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وارد می شود. اگر به درستی انجام شود، در ترکیب با سایر استراتژی های بازاریابی و فنی، بهبود سئو سایت به کسب و کار شما کمک می کند تا رتبه خوبی کسب کند و در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرد. از آنجایی که صفحه اول گوگل 95 درصد از کل ترافیک وب را دریافت می کند، شما نیاز دارید که تا حد ممکن سایت خود را ارتقاء ببخشید. این راهنما به شما نشان می دهد که برای بهبود سئو سایت و شروع به دیدن نتایج در سال جاری چه کاری انجام دهید.

چگونه بهبود سئو سایت را انجام دهیم؟

اگر بتوانید رتبه سئوی خود را بهبود ببخشید – و صفحات خود را به SERP نزدیک تر کنید – شما:
• با افزایش اعتبار سایت خود در جستجو، دید کلی سایت خود را افزایش می دهید.
• ترافیک با کیفیت بالا را به صفحات خود می آورید.
• نرخ تبدیل خود را بالا می برید.
با این حال، بهبود سئو سایت زمانی موثرتر است که یک استراتژی مداوم باشد. بنابراین، برخی از پیشنهادات زیر فقط یک بار باید اجرا شوند، در حالی که برخی دیگر باید هر شش ماه یا بیشتر به آن ها بازگردید تا مطمئن شوید سایت شما در مسیر درست قرار دارد.

1. از GOOGLE ANALYTICS برای ردیابی معیارها استفاده کنید

اگر هنوز ردیابی فعالیت وب سایت خود را با Google Analytics شروع نکرده اید، این اولین کاری است که باید انجام دهید. در حالی که گوگل آنالیتیکس به تنهایی نمی تواند به شما بگوید که رتبه وب سایت شما چقدر خوب یا ضعیف است، داده های ارزشمندی در مورد اینکه چه اتفاقی برای ترافیکی که از Google (یا هر موتور جستجویی که بازدیدکنندگان شما از آن استفاده می کنند) می آید، به شما می دهد.
می‌توانید این اطلاعات را در بخش Acquisition > Source/Medium پیدا کنید :

GOOGLE ANALYTICS

GOOGLE ANALYTICS

اگر Google Analytics را برای ردیابی تبدیل های مختلف در سایت خود پیکربندی کنید، می توانید ببینید که این بازدیدهای ارگانیک چقدر خوب تبدیل می شوند.

2. بهبود سرعت صفحه موبایل

سرعت بارگذاری موبایل در جولای 2018 به سیگنال رتبه بندی گوگل تبدیل شد. این را از زمانی دیدیم که گوشی‌های هوشمند از دسکتاپ به‌عنوان دستگاه اصلی که مردم برای دسترسی به اینترنت از آن استفاده می‌کردند، سبقت گرفتند. با این حال، زمانی که به یک عامل رتبه‌بندی تبدیل شد، سرعت صفحه موبایل چیزی بود که تبدیل به یک امر ضروری شد. و با جدیدترین به روز رسانی الگوریتم Core Web Vitals گوگل ، نمی توان نادیده گرفت که سرعت بارگذاری موبایل سایت شما (یعنی عملکرد) چقدر در رتبه بندی آن نقش دارد.

بهبود سرعت صفحه موبایل

بهبود سرعت صفحه موبایل

برای اطمینان از اینکه سایت شما انتظارات گوگل را برای سرعت برآورده می کند، ابزار Core Web Vitals را نشانک گذاری کنید. این به شما می گوید که سایت شما در هر چهار دسته رتبه بندی اصلی چگونه عمل می کند.

3. یک رابط کاربری MOBILE-FIRST طراحی کنید

در یک یادداشت مرتبط، طراحی موبایل اول سرعت بارگذاری سایت شما را نیز بهبود می بخشد و باعث بهبود سئو سایت می شود. علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها – از آنجایی که شما سعی نمی کنید مجموعه ای از طراحی ها و محتواهای دسکتاپ را در صفحه گوشی هوشمند قرار دهید – به بهبود سئو سایت شما کمک می کند. فقط هنگام انجام این کار مراقب باشید. طراحی موبایل اول به معنای ایجاد نسخه کوچک شده از سایت بزرگتر برای کاربران گوشی های هوشمند نیست.

4. سایت خود را در دسترس قرار دهید

قابلیت دسترسی به لطف Core Web Vitals در صدر بحث سئو قرار گرفته است. اجرای سایت از طریق این ابزار به شما اطلاع می دهد که آیا مشکلی برای عدم دسترسی وجود دارد که Google به شما پینگ می کند. اما این باعث نمی شود که سایت شما به طور کامل در دسترس باشد.

Core Web Vitals

Core Web Vitals

5. تصاویر خود را بهینه کنید

از نظر فنی، بهینه‌سازی تصویر زیر نظر سرعت صفحه قرار می‌گیرد. بر اساس HTTP Archive، میانگین وزن یک صفحه وب موبایل این روزها 1917.5 کیلوبایت است. تصاویر بخش قابل توجهی از این وزن را اشغال می کنند:

تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر خود را بهینه کنید

به همین دلیل، اندازه‌های متورم تصویر اغلب باعث کندی صفحات می شوند. شما می توانید چندین کار را برای بهینه سازی تصاویر خود از نظر سرعت انجام دهید، مانند استفاده از فرمت های سبک وزن، تغییر اندازه و فشرده سازی آن ها. در حالی که این نکات به شما کمک می کند سرعت سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه باعث بهبود سئو سایت می شود، کار دیگری وجود دارد که باید انجام دهید: متن جایگزین را به مهم ترین تصاویر خود اضافه کنید. یکی از دلایل انجام این کار، بهبود دسترسی است. یکی دیگر از این موارد این است که صفحه وب شما بتواند هم در نتایج جستجوی معمولی گوگل و هم در نتایج تصویر رتبه بندی شود.

بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت

6. محتوای عالی ایجاد کنید

اگر می خواهید تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید و در نتیجه بهبود سئو سایت داشته باشید، فاکتورهای رتبه بندی فنی زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. با این حال، اگر محتوای شما ضعیف باشد، هیچ یک از این ها مهم نخواهد بود. بنابراین، چگونه محتوای عالی تولید می کنید؟
به تفاوت بین صفحه ای که خدمات طراحی وب شما را توصیف می کند، فکر کنید. صفحه خدمات طراحی وب شما به موارد زیر نیاز دارد:

امیر مهدی یوسف زاده

• توضیح دهید که چرا استخدام یک طراح وب ضروری است.
• خدمات طراحی شما مستلزم چه چیزی است.
• آنچه آنها می توانند از نظر نتایج انتظار داشته باشند.
• شامل برخی از شواهد در قالب گواهینامه ها یا نمونه کارها
• اطلاعاتی در مورد مراحل بعدی یا نحوه تماس داشته باشید.
این یک صفحه جامع و مفید خواهد بود. اگر صاحبان کسب و کار عبارت «استخدام یک طراح وب در نزدیکی من» یا «آیا باید یک طراح وب استخدام کنم؟» را جستجو کنند، آن صفحه به اندازه کافی به سؤال آن ها پاسخ می دهد. با این حال، یک صفحه محصول به موارد زیر نیاز دارد:
• خلاصه مختصری از محصول ارائه دهید.
• عکس های محصول، زوایای مختلف آن و همچنین انواع مختلف محصول را نمایش دهید.
• نمایش قیمت
• به مشتریان اجازه دهید به سبد خرید اضافه کرده یا برای بعد ذخیره کنند.
• شامل مشخصات فنی محصول
• توصیه محصولات مرتبط
• نمایش توصیفات و رتبه بندی مشتریان قابل مرتب سازی
آخرین چیزی که یک خریدار می خواهد این است که به صفحه محصولی هدایت شود که شبیه یکی از صفحات خدمات شما باشد. بنابراین، محتوای عالی نه تنها باید به خوبی نوشته شده و بدون خطا باشد، بلکه باید با هدف و انتظارات جستجوگر همخوانی داشته باشد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، بازدیدکنندگان شما تا زمانی که نیاز دارند همه چیز را مطالعه کنند، می مانند و این به تقویت رتبه صفحه کمک می کند.

7. محتوای خود را برای قابلیت اسکن و خوانایی ساختار دهید

گنجاندن جزئیات لازم و در قالب مناسب، بخش مهمی از ارزشمند کردن محتوای صفحه برای بازدیدکننده است. ساختار نیز کمک خواهد کرد. برای شروع، باید مطمئن شوید که هر صفحه برای افراد قابل خواندن است. بنابراین، باید شامل موارد زیر باشد:
• جملات و پاراگراف های کوتاه تر
• فهرست مطالب قابل پیوند برای صفحات طولانی تر
• برچسب های سرصفحه هر چند صد کلمه
• تصاویر توصیفی و حمایتی در سراسر
• پیام های متنی مانند نقل قول های بلوکی و عبارات پررنگ
با ساختن صفحه ای که اسکن کردن آن آسان تر باشد، خواهید دید که بازدیدکنندگان بیشتری مایل به خواندن آن هستند و درخواست های شما را دنبال می کنند. می توانید از ابزاری مانند همینگوی برای بهبود خوانایی صفحه خود استفاده کنید. متن هر صفحه را به سرعت در ویرایشگر قرار دهید و پیشنهادات توصیه شده را دنبال کنید: تلگرام نیلانت

بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت

8. برچسب های عنوان کلیکی و توضیحات متا ایجاد کنید

برای بهبود سئو سایت و جلب توجه به محتوای عالی خود، پیش‌نمایش مختصری که کاربران از آن در نتایج جستجو می‌بینند، باید بتوانند آنها را جذب کنند. کلیک‌های بیشتری از جستجو به سایت خود دریافت کنید و Google متوجه خواهد شد. اما آنها نمی توانند فقط کلیک های سطحی باشند. اگر گوگل متوجه شود که صفحه شما حجم زیادی از ترافیک دریافت می کند که تقریبا بلافاصله پس از مشاهده محتوای صفحه کاهش می یابد، صفحه شما در نتایج جستجو عملکرد خوبی نخواهد داشت. بنابراین، هدف شما این است که از برچسب‌های عنوان clickbait-y و توضیحات متا دوری کنید و آنها را قابل کلیک کردن کنید.

9. یک کلمه کلیدی فوکوس در هر صفحه را انتخاب کنید

اینطور نیست که بتوانید یک برچسب کلمه کلیدی به صفحه خود اضافه کنید و گوگل به طور خودکار سایت شما را برای آن رتبه بندی می کند. بهینه سازی کلمات کلیدی این نیست. در عوض، کاری که شما انجام می دهید این است که یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را در هر صفحه انتخاب کنید و محتوا را در اطراف آن بنویسید. بنابراین، این واقعا بیشتر در مورد ایجاد یک تمرکز واضح برای خود و سپس باز کردن جامع موضوع در صفحه است. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید شانس خود را برای رتبه بندی برای کلمه کلیدی افزایش دهید، باید با برند شما مرتبط باشد، برای مخاطبان شما مفید باشد و سایت شما واقعا باید بتواند برای آن رقابت کند. اگر محتوای عالی می‌نویسید که به سؤالات و نگرانی‌های بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد، بهینه‌سازی کلمات کلیدی تمرکز شما به طور طبیعی اتفاق می‌افتد. همین امر در مورد کلمات کلیدی مرتبطی که ممکن است بخواهید هدف قرار دهید نیز صدق می کند. همانطور که محتوای هر صفحه را می نویسید، کلمات کلیدی به صورت ارگانیک ظاهر می شوند.

سخن آخر
اگر به این فکر می‌کنید که چقدر طول می‌کشد تا در رتبه‌بندی سئو خود بهبود پیدا کنید، بستگی دارد. اگر اعتبار فعلی دامنه شما کم است، تقریبا شش ماه طول می کشد تا تغییرات عمده در بهبود سئو سایت مشاهده شود. گفتنی است، اگر همه پیشنهادات بالا را اجرا کنید، مطمئنا می توانید آن را تسریع کنید. فقط به یاد داشته باشید که هیچ میانبر واقعی در سئو وجود ندارد. قبل از هر چیز باید یک وب سایت و برند معتبر و قابل اعتماد داشته باشید. بنابراین، برای ایجاد اعتبار آنلاین خود وقت بگذارید تا این تاکتیک‌های سئو واقعا کارساز باشند.



.Reference : nilanet


برچسب ها : سئو ,
+ نوشته شده در دوشنبه 25 بهمن 1400ساعت 21:18 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 7

چگونه سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

بهبود سئو سایت زمانی موثرتر است که یک استراتژی مداوم باشد. بنابراین، برخی از پیشنهادات زیر فقط یک بار باید اجرا شوند، در حالی که برخی دیگر باید هر شش ماه یا بیشتر به آن ها بازگردید تا مطمئن شوید سایت شما در مسیر درست قرار دارد. این راهنما به شما نشان می دهد که برای بهبود سئو سایت و ورود به نتایج برتر گوگل چه کاری باید انجام دهید.

چگونه سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

در دنیای پرپیوند امروزی و محیط تجاری بسیار رقابتی، برای یک کسب و کار بسیار مهم است که بتواند به صورت آنلاین با پیام اصلی، محصولات و خدمات یا آخرین تبلیغات خود به مخاطبان هدف دست یابد. اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وارد می شود. اگر به درستی انجام شود، در ترکیب با سایر استراتژی های بازاریابی و فنی، بهبود سئو سایت به کسب و کار شما کمک می کند تا رتبه خوبی کسب کند و در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرد. از آنجایی که صفحه اول گوگل 95 درصد از کل ترافیک وب را دریافت می کند، شما نیاز دارید که تا حد ممکن سایت خود را ارتقاء ببخشید. این راهنما به شما نشان می دهد که برای بهبود سئو سایت و شروع به دیدن نتایج در سال جاری چه کاری انجام دهید.

چگونه بهبود سئو سایت را انجام دهیم؟

اگر بتوانید رتبه سئوی خود را بهبود ببخشید – و صفحات خود را به SERP نزدیک تر کنید – شما:
• با افزایش اعتبار سایت خود در جستجو، دید کلی سایت خود را افزایش می دهید.
• ترافیک با کیفیت بالا را به صفحات خود می آورید.
• نرخ تبدیل خود را بالا می برید.
با این حال، بهبود سئو سایت زمانی موثرتر است که یک استراتژی مداوم باشد. بنابراین، برخی از پیشنهادات زیر فقط یک بار باید اجرا شوند، در حالی که برخی دیگر باید هر شش ماه یا بیشتر به آن ها بازگردید تا مطمئن شوید سایت شما در مسیر درست قرار دارد.

1. از GOOGLE ANALYTICS برای ردیابی معیارها استفاده کنید

اگر هنوز ردیابی فعالیت وب سایت خود را با Google Analytics شروع نکرده اید، این اولین کاری است که باید انجام دهید. در حالی که گوگل آنالیتیکس به تنهایی نمی تواند به شما بگوید که رتبه وب سایت شما چقدر خوب یا ضعیف است، داده های ارزشمندی در مورد اینکه چه اتفاقی برای ترافیکی که از Google (یا هر موتور جستجویی که بازدیدکنندگان شما از آن استفاده می کنند) می آید، به شما می دهد.
می‌توانید این اطلاعات را در بخش Acquisition > Source/Medium پیدا کنید :

GOOGLE ANALYTICS

GOOGLE ANALYTICS

اگر Google Analytics را برای ردیابی تبدیل های مختلف در سایت خود پیکربندی کنید، می توانید ببینید که این بازدیدهای ارگانیک چقدر خوب تبدیل می شوند.

2. بهبود سرعت صفحه موبایل

سرعت بارگذاری موبایل در جولای 2018 به سیگنال رتبه بندی گوگل تبدیل شد. این را از زمانی دیدیم که گوشی‌های هوشمند از دسکتاپ به‌عنوان دستگاه اصلی که مردم برای دسترسی به اینترنت از آن استفاده می‌کردند، سبقت گرفتند. با این حال، زمانی که به یک عامل رتبه‌بندی تبدیل شد، سرعت صفحه موبایل چیزی بود که تبدیل به یک امر ضروری شد. و با جدیدترین به روز رسانی الگوریتم Core Web Vitals گوگل ، نمی توان نادیده گرفت که سرعت بارگذاری موبایل سایت شما (یعنی عملکرد) چقدر در رتبه بندی آن نقش دارد.

بهبود سرعت صفحه موبایل

بهبود سرعت صفحه موبایل

برای اطمینان از اینکه سایت شما انتظارات گوگل را برای سرعت برآورده می کند، ابزار Core Web Vitals را نشانک گذاری کنید. این به شما می گوید که سایت شما در هر چهار دسته رتبه بندی اصلی چگونه عمل می کند.

3. یک رابط کاربری MOBILE-FIRST طراحی کنید

در یک یادداشت مرتبط، طراحی موبایل اول سرعت بارگذاری سایت شما را نیز بهبود می بخشد و باعث بهبود سئو سایت می شود. علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها – از آنجایی که شما سعی نمی کنید مجموعه ای از طراحی ها و محتواهای دسکتاپ را در صفحه گوشی هوشمند قرار دهید – به بهبود سئو سایت شما کمک می کند. فقط هنگام انجام این کار مراقب باشید. طراحی موبایل اول به معنای ایجاد نسخه کوچک شده از سایت بزرگتر برای کاربران گوشی های هوشمند نیست.

4. سایت خود را در دسترس قرار دهید

قابلیت دسترسی به لطف Core Web Vitals در صدر بحث سئو قرار گرفته است. اجرای سایت از طریق این ابزار به شما اطلاع می دهد که آیا مشکلی برای عدم دسترسی وجود دارد که Google به شما پینگ می کند. اما این باعث نمی شود که سایت شما به طور کامل در دسترس باشد.

Core Web Vitals

Core Web Vitals

5. تصاویر خود را بهینه کنید

از نظر فنی، بهینه‌سازی تصویر زیر نظر سرعت صفحه قرار می‌گیرد. بر اساس HTTP Archive، میانگین وزن یک صفحه وب موبایل این روزها 1917.5 کیلوبایت است. تصاویر بخش قابل توجهی از این وزن را اشغال می کنند:

تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر خود را بهینه کنید

به همین دلیل، اندازه‌های متورم تصویر اغلب باعث کندی صفحات می شوند. شما می توانید چندین کار را برای بهینه سازی تصاویر خود از نظر سرعت انجام دهید، مانند استفاده از فرمت های سبک وزن، تغییر اندازه و فشرده سازی آن ها. در حالی که این نکات به شما کمک می کند سرعت سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه باعث بهبود سئو سایت می شود، کار دیگری وجود دارد که باید انجام دهید: متن جایگزین را به مهم ترین تصاویر خود اضافه کنید. یکی از دلایل انجام این کار، بهبود دسترسی است. یکی دیگر از این موارد این است که صفحه وب شما بتواند هم در نتایج جستجوی معمولی گوگل و هم در نتایج تصویر رتبه بندی شود.

بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت

6. محتوای عالی ایجاد کنید

اگر می خواهید تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید و در نتیجه بهبود سئو سایت داشته باشید، فاکتورهای رتبه بندی فنی زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. با این حال، اگر محتوای شما ضعیف باشد، هیچ یک از این ها مهم نخواهد بود. بنابراین، چگونه محتوای عالی تولید می کنید؟
به تفاوت بین صفحه ای که خدمات طراحی وب شما را توصیف می کند، فکر کنید. صفحه خدمات طراحی وب شما به موارد زیر نیاز دارد:

امیر مهدی یوسف زاده

• توضیح دهید که چرا استخدام یک طراح وب ضروری است.
• خدمات طراحی شما مستلزم چه چیزی است.
• آنچه آنها می توانند از نظر نتایج انتظار داشته باشند.
• شامل برخی از شواهد در قالب گواهینامه ها یا نمونه کارها
• اطلاعاتی در مورد مراحل بعدی یا نحوه تماس داشته باشید.
این یک صفحه جامع و مفید خواهد بود. اگر صاحبان کسب و کار عبارت «استخدام یک طراح وب در نزدیکی من» یا «آیا باید یک طراح وب استخدام کنم؟» را جستجو کنند، آن صفحه به اندازه کافی به سؤال آن ها پاسخ می دهد. با این حال، یک صفحه محصول به موارد زیر نیاز دارد:
• خلاصه مختصری از محصول ارائه دهید.
• عکس های محصول، زوایای مختلف آن و همچنین انواع مختلف محصول را نمایش دهید.
• نمایش قیمت
• به مشتریان اجازه دهید به سبد خرید اضافه کرده یا برای بعد ذخیره کنند.
• شامل مشخصات فنی محصول
• توصیه محصولات مرتبط
• نمایش توصیفات و رتبه بندی مشتریان قابل مرتب سازی
آخرین چیزی که یک خریدار می خواهد این است که به صفحه محصولی هدایت شود که شبیه یکی از صفحات خدمات شما باشد. بنابراین، محتوای عالی نه تنها باید به خوبی نوشته شده و بدون خطا باشد، بلکه باید با هدف و انتظارات جستجوگر همخوانی داشته باشد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، بازدیدکنندگان شما تا زمانی که نیاز دارند همه چیز را مطالعه کنند، می مانند و این به تقویت رتبه صفحه کمک می کند.

7. محتوای خود را برای قابلیت اسکن و خوانایی ساختار دهید

گنجاندن جزئیات لازم و در قالب مناسب، بخش مهمی از ارزشمند کردن محتوای صفحه برای بازدیدکننده است. ساختار نیز کمک خواهد کرد. برای شروع، باید مطمئن شوید که هر صفحه برای افراد قابل خواندن است. بنابراین، باید شامل موارد زیر باشد:
• جملات و پاراگراف های کوتاه تر
• فهرست مطالب قابل پیوند برای صفحات طولانی تر
• برچسب های سرصفحه هر چند صد کلمه
• تصاویر توصیفی و حمایتی در سراسر
• پیام های متنی مانند نقل قول های بلوکی و عبارات پررنگ
با ساختن صفحه ای که اسکن کردن آن آسان تر باشد، خواهید دید که بازدیدکنندگان بیشتری مایل به خواندن آن هستند و درخواست های شما را دنبال می کنند. می توانید از ابزاری مانند همینگوی برای بهبود خوانایی صفحه خود استفاده کنید. متن هر صفحه را به سرعت در ویرایشگر قرار دهید و پیشنهادات توصیه شده را دنبال کنید: تلگرام نیلانت

بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت

8. برچسب های عنوان کلیکی و توضیحات متا ایجاد کنید

برای بهبود سئو سایت و جلب توجه به محتوای عالی خود، پیش‌نمایش مختصری که کاربران از آن در نتایج جستجو می‌بینند، باید بتوانند آنها را جذب کنند. کلیک‌های بیشتری از جستجو به سایت خود دریافت کنید و Google متوجه خواهد شد. اما آنها نمی توانند فقط کلیک های سطحی باشند. اگر گوگل متوجه شود که صفحه شما حجم زیادی از ترافیک دریافت می کند که تقریبا بلافاصله پس از مشاهده محتوای صفحه کاهش می یابد، صفحه شما در نتایج جستجو عملکرد خوبی نخواهد داشت. بنابراین، هدف شما این است که از برچسب‌های عنوان clickbait-y و توضیحات متا دوری کنید و آنها را قابل کلیک کردن کنید.

9. یک کلمه کلیدی فوکوس در هر صفحه را انتخاب کنید

اینطور نیست که بتوانید یک برچسب کلمه کلیدی به صفحه خود اضافه کنید و گوگل به طور خودکار سایت شما را برای آن رتبه بندی می کند. بهینه سازی کلمات کلیدی این نیست. در عوض، کاری که شما انجام می دهید این است که یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را در هر صفحه انتخاب کنید و محتوا را در اطراف آن بنویسید. بنابراین، این واقعا بیشتر در مورد ایجاد یک تمرکز واضح برای خود و سپس باز کردن جامع موضوع در صفحه است. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید شانس خود را برای رتبه بندی برای کلمه کلیدی افزایش دهید، باید با برند شما مرتبط باشد، برای مخاطبان شما مفید باشد و سایت شما واقعا باید بتواند برای آن رقابت کند. اگر محتوای عالی می‌نویسید که به سؤالات و نگرانی‌های بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد، بهینه‌سازی کلمات کلیدی تمرکز شما به طور طبیعی اتفاق می‌افتد. همین امر در مورد کلمات کلیدی مرتبطی که ممکن است بخواهید هدف قرار دهید نیز صدق می کند. همانطور که محتوای هر صفحه را می نویسید، کلمات کلیدی به صورت ارگانیک ظاهر می شوند.

سخن آخر
اگر به این فکر می‌کنید که چقدر طول می‌کشد تا در رتبه‌بندی سئو خود بهبود پیدا کنید، بستگی دارد. اگر اعتبار فعلی دامنه شما کم است، تقریبا شش ماه طول می کشد تا تغییرات عمده در بهبود سئو سایت مشاهده شود. گفتنی است، اگر همه پیشنهادات بالا را اجرا کنید، مطمئنا می توانید آن را تسریع کنید. فقط به یاد داشته باشید که هیچ میانبر واقعی در سئو وجود ندارد. قبل از هر چیز باید یک وب سایت و برند معتبر و قابل اعتماد داشته باشید. بنابراین، برای ایجاد اعتبار آنلاین خود وقت بگذارید تا این تاکتیک‌های سئو واقعا کارساز باشند.



.Reference : nilanet


برچسب ها : سئو ,
+ نوشته شده در دوشنبه 25 بهمن 1400ساعت 21:18 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 6

روش های کسب درآمد از توییتر

روش های کسب درآمد از توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در میان مردم است و کسب درآمد از توییتر از بحث های داغ این روز ها در میان مردم است. ما سعی کردیم تا روش های مختلفی از کسب درآمد از این شبکه اجتماعی را برای شما توضیح دهیم تا شما هم بتوانید به درآمد از این راه ها برسید.

با گسترش شبکه های اجتماعی مردم روزانه حداقل یک الی سه ساعت (به طور میانگین) در شبکه های اجتماعی مشغول وقت گذراندن هستند. فراگیر شدن شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب، اینستاگرام و… باعث شده تا موضوع کسب در آمد از شبکه های اجتماعی مطرح شود و امروزه شاهد روش های مختلف کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی هستیم. از شبکه های اجتماعی مطرح در زمینه کسب در آمد، توییتر است و کسب درآمد از توییتر یکی از کار هایی است که این روز ها افراد از طریق آن به سرمایه های بزرگی می‌رسند. ما در این مقاله قصد داریم تا ابتدا با معرفی این شبکه اجتماعی، به روش های کسب درآمد از آن بپردازیم. پس اگر به دنبال روش های مختلف کسب درآمد از توییتر هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با نیلانت

توییتر چیست؟

همانطور که بالاتر گفتیم توییتر یک شبکه اجتماعی است که بر محوریت متن بوده و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار می‌رود. بسیاری از سیاست مداران و شبکه های خبری اخبار خود را در این شبکه اجتماعی به انتشار می‌گذارند. هر فردی در توییتر خود می‌تواند متنی اخبارگونه، طنز، انتقاد و هر چیز دیگری انتشار دهد یا به نوعی “توییت” کند. توییت کردن مطالب دیگران نیز یکی از راه هایی است که برخی برای درآمد زایی از توییتر استفاده می‌کنند که در ادامه به طور مفصل به آن می‌پردازیم. شبکه اجتماعی توییتر توسط جک دورسی در سال 2006 ساخته شد و با شعار “چه کار میکنید” به تمام جهان معرفی شد.

حال که با این شبکه اجتماعی محبوب آشنا شدید به بررسی روش های کسب درآمد از آن بپردازیم تا افرادی که به دنبال کسب درآمد از شبکه های اجتماعی هستند به روش های آن پی ببرند.

روش های کسب درآمد از توییتر چیست؟

روش های کسب درآمد از توییتر

روش های کسب درآمد از توییتر

توییت کردن مطالب با اسپانسر :

اگر اکانت توییتر شما دارای دنبال کنندگان زیادی است شما می‌توانید برای مطالب خود اسپانسر بگیرید.سپس آن مطالب را انتشار دهید و در قسمتی از مطلب اسپانسر را مشخص کنید و یا درباره آن توضیح دهید. این روش کسب درآمد از توییتر برای کسانی مناسب است که دارای دنبال کنندگان به نسبت بالایی هستند.

فروش محصولات خود :

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از توییتر فروش محصولات است. حال اگر محصولی که می‌فروشید برای خودتان باشد سود بسیار زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. شما برای این کار فقط کافیست عکس و اطلاعاتی از محصول خود منتشر کنید تا تمام دنبال کنندگان شما با محصولاتتان آشنا شده و اقدام به خرید کنند. توصیه می‌شود در این حالت از هشتگ های مرتبط با محصولات خود نیز استفاده کنید تا تاثیر بیشتری روی دیده شدن محصولاتتان داشته باشد. یک نکته جالب و امید بخش وجود دارد و آن این است که مردم به طور میانگین در هر ماه 7 بار به خرید از طریق توییتر می‌پردازند. پس این شبکه اجتماعی برای معرفی و فروش محصولاتتان کاملا مناسب است. شما برای کسب درآمد از توییتر و فروش محصولات خود می‌توانید به صورت مدت دار تخفیف هایی روی محصولاتتان بگذارید تا افراد بیشتری را برای خرید جذب کنید و به سود بیشتری از این طریق برسید.

تبلیغ سایت خود و دیگران :

اگر محصولی برای فروش و کسب درآمد از شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر ندارید مشکلی نیست. چرا که راه های بسیاری برای درآمد کسب کردن از این شبکه اجتماعی بزرگ وجود دارد.
اگر شما سایت و یا وبلاگی دارید می‌توانید با معرفی و گذاشتن لینک پست های آن در توییتر به معرفی و جذب مخاطب برای سایت خود بپردازید. البته شما می‌توانید برای سایت افراد دیگر نیز این کار را انجام دهید چرا که اشتراک گذاری لینک های سایت برای سئو کردن سایت بسیار تاثیر خوبی دارد.
شما می‌توانید با معرفی و توییت کردن لینک سایت های مختلف به کسب درآمد از توییتر بپردازید و یک کسب درآمد بی دردسر را تجربه کنید. در ادامه به این موضوع بیشتر می‌پردازیم.

تبلیغات محصولات دیگران :

یک راه برای درآمد زایی از توییتر این است که کسب و کار های هماهنگ با موضوع کار خودتان را تبلیغ کنید. این روش جزء قدیمی ترین روش های کسب درآمد از طریق وبسایت ها و بلاگ ها است. این کار به ساده ترین شکل ممکن انجام می‌شود. بدین صورت که پس از توافق با شرکت طرف قرار داد لینک آن هارا دریافت و در پروفایل خود به اشتراک می‌گذارید. در این روش مخاطبان با هر کلیک و یا خریدی که از طریق لینک به اشتراک گذاشته شده توسط شما انجام دهند، چند درصد سود به شما تعلق خواهد گرفت.
این روش مزیت های خاص خودش را هم دارد که بهترین آن قابل استفاده بودن برای همه است. یعنی شما چه مبتدی باشید چه پیشرفته میتوانید از این راه به کسب درآمد بپردازید. از دیگر مزیت های این روش میتوان به عدم نیاز به دنبال کنندگان بالا اشاره کرد. یعنی شما با هر تعداد مخاطب می‌توانید این کار را شروع کنید. وبسایت های بازاریابی زیادی مانند Amazon Associates یا ShareASaleوجود دارند که، سایت ها یا شرکت هایی که از این طریق کسب درامد میکنند را به شما عزیزان معرفی میکنند و شما برای یافتن آن‌ها کافیست در این وبسایت ها ثبت نام کنید.

ساخت فهرست ایمیل :

شما می‌توانید با ساخت یک فهرست ایمیل به بازاریابی ایمیلی و در نهایت به کسب درآمد از توییتر برسید. ساخت یک فهرست ایمیل و بازار یابی از طریق آن از سود آور ترین راه ها در چند سال اخیر به شمار می‌رود.

ساخت مسابقات، نظر سنجی ها و قرعه کشی :

از دیگر راه های کسب درآمد از توییتر ایجاد یک مسابقه یا یک قرعه کشی است. این کار مخاطب را به درگیر شدن با صفحه اکانت شما می‌کشاند، مخاطب جدید جذب می‌کند و در نهایت شما را به سود زیاد می‌رساند. همچنین شما می‌توانید به نظر سنجی های مختلف درباره موضوعات مختلف یا بررسی هر موضوعی مثل یک فیلم سینمایی یا یک رستوران بپردازید و از مردم بخواهید درباره موضوعات مختلف نظر خود را بیان کنند. شما با این کار به جذب مخاطب و درگیر شدن دنبال کنندگان خود میپردازید که در نهایت این کار افزایش دنبال کننده و بعد از آن درآمد زیاد را به همراه خواهد داشت. به نوعی مخاطب و فالوور توییتر بیشتر برابر است با سود و بازدهی بیشتر. خرید فالوور اینستاگرام

چرا باید از توییتر برای کسب درآمد استفاده کنم؟

لوگو توییتر

لوگو توییتر

شاید این موضوع برایتان پیش آمده باشد که چرا باید از طریق شبکه اجتماعی توییتر کسب درآمد کنید و مزیت استفاده از این شبکه اجتماعی چیست؟ برخی از مزایای آن سرعت بالا در ارسال و بارگذاری مطالب و استفاده آسان است. البته اصلی ترین دلیل کسب درآمد از توییتر رایگان بودن محیط توییتر و محبوب بودن در میان تمام مردم جهان است. از دیگر مزیت های این شبکه اجتماعی، ایمن بودن آن در برابر حملات هکری است. پس شما هم اگر به دنبال کسب درآمد از شبکه های اجتماعی هستید، از شبکه اجتماعی توییتر غافل نشوید.

کلام آخر

سعی کردیم ابتدا شما را با شبکه اجتماعی توییتر آشنا کنیم سپس روش های کسب درآمد آن را به شما معرفی کنیم تا عزیزانی که به دنبال کسب درآمد از توییتر هستند روش های مختلفی از این کار را بیاموزند. همچنین به شما برخی از دلایل و مزیت های استفاده از این شبکه اجتماعی برای کسب درآمد را بازگو کردیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

Reference : nilanet


برچسب ها : توییتر ,
+ نوشته شده در سه شنبه 28 دی 1400ساعت 15:14 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 12

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال / تصویری

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال / تصویری

تو این ویدئو از صفر تا صد آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رو بهتون یاد دادیم. اگر شما هم به دنبال ارز دیجیتال رایگان هستید حتما این ویدئو رو تا آخر ببینید.

برای مشاهده ویدئو آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال کلیک کنید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

ایردراپ به فرآیندی گفته میشه که در اون، تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال جدید، توکن های خودش رو در ازای یه سری کار به مردم هدیه میده. با انجام این کار افراد زیادی جذب یک ارز دیجیتال میشن و با تیم توسعه دهنده و پروژه اون آشنا میشن. این کار نه تنها یک ارز دیجیتال جدید رو سر زبون ها می ندازه، بلکه باعث میشه شبکه های اجتماعی یک ارز دیجیتال تازه وارد، هزاران دنبال کننده پیدا کنه. در مجموع ایردراپ ها جنبه تبلیغاتی دارند و میشه گفت یک بازی دو سر سود هستند چون هم به نفع تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال هستش هم به نفع افراد شرکت کننده.

نکات مهم در رابطه با ایردراپ های ارز دیجیتال

سایت های ایردراپ

سایت های ایردراپ

زمینه کلاه برداری در ایردراپ ها بسیار زیاد هستش. به قدری که در سال 2021 تعداد ایردراپ های تقلبی بسیار بیشتر از ایردراپ های واقعی شده. توجه داشته باشید که راه اندازی یک ایردراپ تقلبی اصلا کار سختی نیست و هرکسی میتونه این کار رو انجام بده. چاره چیه؟

1_اعتبار ایردراپ

همیشه قبل از شرکت در یک ایردراپ، اعتبار اون رو چک کنید. برای این کار می تونید به سایت airdropalert مراجعه کنید. تو این سایت لیستی از ایردراپ های معتبر در حال اجرا قابل مشاهده هستش که با کلیک روی هر کدوم از اون ها می تونید شرایط شرکت توشون رو ببینید. همچنین می تونید به سایت airdrops هم مراجعه کنید تا در رابطه با ایردراپ های در حال اجرا، اطلاعاتی مثل: تیم توسعه دهنده، مقدار هدیه به هر شخص، مقدار کل ایردراپ، شرایط دریافت، هدف پروژه و… رو دریافت کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از ایردراپ های معتبر در سایت صرافی های بزرگی مثل کوکوین و بایننس هم اطلاع رسانی میشه و می تونید با مراجعه به اون ها، در ایردراپ ها شرکت کنید.

یکی دیگر از روش های اطلاع رسانی ایردراپ ها، توییتر هستش. اگر چندتا اکانت معتبردر حوزه ارزهای دیجیتال رو توی توییتر دنبال کنید، می تونید از ایردراپ های زیادی مطلع بشید. البته آشنایی با ایردراپ از طریق توییتر رو اصلا توصیه نمیکنیم چون اکثر ایردرپ های تقلبی از همین توییتر برای تبلیغ و جذب افراد، استفاده می کنند.

2_ایردراپ تقلبی

یکی از نشانه های ایردرپ تقلبی، درخواست پول از افراد شرکت کننده هستش. توچه داشته باشید هر ایردراپی که برای واریز جایزه شما، مبلغی رو برای کارمزد از شما درخواست کنه، قطعا کلاه برداری هستش. نکته بعدی اینکه اگر ایردراپی برای واریز جایزه از شما کلید خصوصی کیف پول ارز دیجیتال تون رو بخواد، باز هم کلاه برداری هستش. توجه داشته باشید که ایردرپ ها همون طور که از اسم شون پیداست، ارز دیجیتال رایگان هستن و برای واریز جایزه نیازی نیست شما کارمزد یا کلید خصوصی بدید.

یکی دیگه از نشانه های ایردراپ تقلبی، جایزه زیاد هستش! ببنید ایردراپ ها چون به افراد زیادی داده میشه، از یه مبلغی بیشتر نیست. مثلا میتونه به هر شخص بین 1 تا 50 دلار بده. اما ایردراپی نیست که به هزاران نفر بتونه 1000 دلار بده. لذا گول رقم بالای هدیه رو نخورین. اصلا ایردراپی که به همه مبلغ زیادی بده، برای خود تیم توسعه دهنده هم نمی صرفه.

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال

عمدتا ایردراپ ها از طریق رباط تلگرامی اجرا میشن. مراحل دریافت ایردراپ ها معمولا شبیه هم هستش و شما با انجام یک سری کار ها مثل: دنبال کردن کانال تلگرام، دبنال کردن توییتر و ریتوییت کردن، تگ دوستاتون زیر یک پست خاص و….، در ایردراپ شرکت داده میشین (مراحل دریافت رو با دقت پیش برید و تمامی شرایط رو رعایت کنید تا ایردراپ بهتون داده بشه). البته ممکنه ایردراپ هایی تفاوت جزئی در مراحل شون داشته باشن و از شما بخوان یک سری کار دیگه از همین قبیل کار ها انجام بدید. اگر هم مرحله ای رو متوجه نشدید، می تونید از translate.google استفاده کنید. در نهایت شما باشد توکن رو به ولت خودتون اضافه کنید و آدرس دریافت رو به رباط تلگرامی بدید تا ایردراپ بعد از مدت زمان مشخصی به شما واریز بشه.

با ایردراپ چه کنیم؟

بعد از طی کردن مراحل، شما می تونید با مراجعه به سایت etherscan از وضعیت ایردراپ های خودتون با خبر بشید. با وارد کردن آدرس کیف پول تون، می تونید تمامی ایردراپ های در حال اجرا و تمام شده خودتون رو مشاهده کنید.

اینکه بعد از دریافت ایردراپ اون رو نقد کنیم یا نگه داریم، کاملا بستگی به استراتژی شما داره. اگر می خواهید خیلی سریع توکن ایردراپ شده رو بفروشید، می تونید با مراجعه به سایت coinmarketcap لیست صرافی هایی که امکان معامله توکن مد نظر، در اون ها وجود داره رو مشاهده کنید و نسبت به فروش توکن تو اون صرافی اقدام کنید. اگر هم دید بلند مدت دارید، می تونید توکن رو هولد کنید و منتظر بمونید تا قیمتش افزایش پیدا کنه. اما توجه داشته باشید که تمامی ایردراپ ها قرار نیست موفق بشن و قیمت شون رشد کنه، بسیاری از ایردراپ ها بعد از مدتی شکست میخورن و دیگه توکن شون ارزشی نداره.

امید وارم که از این پست لذت برده باشید، مارو دنبال کنید چون قراره تو پست بعدی آموزش نحوه کار با تمامی صرافی های غیرمتمرکز رو بهتون یاد بدیم تا بتونید بدون احراز هویت و محدودیت، تمامی توکن های جدید و قدیم رو معامله کنید.

Reference : nilanet


برچسب ها : ارز دیجیتال ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 16 دی 1400ساعت 13:59 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 16

روش های کسب درآمد از تلگرام

روش های کسب درآمد از تلگرام

دسترسی آسان کاربران و همین طور عدم نیاز به سرمایۀ اولیه، محیط کاری ساده پشتیبانی از انواع زبان ها مخصوصا زبان فارسی برای کاربران ایرانی و همچنین امنیت بالا باعث شده زمینه مناسبی برای کسب درآمد از تلگرام مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی و حتی خارج از کشور قرار گیرد.

در دنیای امروز بیشتر مردم در کنار استفاده های سرگرم کننده در شبکه های اجتماعی از آن ها به عنوان منبع درآمد نیز استفاده میکنند. کسب درآمد از تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی برای همه به راحتی امکان پذیر شده است. حتی برای کسانی که هیچ گونه محصولی برای فروش ندارند. از این رو تعداد کاربران این شبکه ها روز به روز در حال افزایش است زیرا هیچ گونه سرمایه ای برای رشد در این شبکه ها نیاز نیست. در این مقاله سعی داریم روش های کسب درآمد از تلگرام و همچنین تکنیک های این روش را با هم مرور کنیم تا سرعت خود را برای تقویت در این کار چند برابر کنید.

دلایل کسب درآمد از تلگرام:

روش های کسب درآمد از تلگرام

روش های کسب درآمد از تلگرام

جذابیت کسب درآمد از تلگرام دلایل بسیار زیادی دارد. در وضعیت کنونی که برای شروع یک کسب و کار ساده در بازار فیزیکی با مشکلات زیادی روبرو هستیم می توانیم به آسانی به درآمد برسیم. برای شروع باید با ویژگی های تلگرام برای کسب درآمد از تلگرام آشنایی داشته باشیم.

– دسترسی ساده برای کاربران

برای عضویت در تلگرام فقط یک گوشی موبایل و یا یک تبلت به همراه یک سیم کارت نیاز داریم. با این وجود همه می توانند راه های کسب درآمد از تلگرام را فرا گیرند.

– نیاز نداشتن سرمایه اولیه

همانطور که می دانید در بازار های آزاد نیاز به سرمایه های زیاد برای کرایه ملک و خرید اجناس داریم ولی در تلگرام نیاز به سرمایه گذاری زیاد و در برخی کسب و کار ها اصلا نیازی به هیچ گونه سرمایه ای نداریم. به همین دلیل افراد می توانند بدون صرف وقت و هزینه مالی درآمد از تلگرام را آغاز کنند و از این طریق برای خود به بهره مندی مالی برسند.

– نیاز به هیچ گونه مجوزی ندارید

برای کار در بازار آزاد نیاز به مجوز های زیادی از جمله گواهی پروانه کسب، اماکن و دارایی برای مالیات و… هست ولی در تلگرام تمام این مراحل حذف شده و خیلی زود می توانید کسب و کار خود را شروع کنید.

– سادگی محیط کار

در واقع شما نیاز به هیچ گونه کلاس و آموزشی ندارید و به راحتی می توانید پس از ورود به تلگرام به دلیل سادگی نحوه کار با آن را یاد می گیرید و شروع به کار کنید و از آن بهره ببرید.

– زبان فارسی را پشتیبانی می کند

از مزایای خوب تلگرام پشتیبانی از زبان فارسی برای کاربران ایرانی می باشد. و در نسخه های جدید، آپدیت های خود به زبان فارسی را نیز بدلیل حضور بی شمار کاربران ایرانی ارائه می دهد.

– بالا بودن امنیت

یکی از امن ترین شبکه های اجتماعی تلگرام است. اگر تمام موارد امنیتی در نظر گرفته شده در آن را رعایت کنید به هیچ عنوان قابل هک نخواهد بود.

مزایای استفاده از تلگرام نسبت به سایر نرم افزار ها

در ابتدا باید گفت که کسب درآمد از تلگرام تنها مختص به این برنامه نیست ونرم افزار های دیگری هم این امکان را برای کاربران به وجود می آورند. از نمونه های دیگر می توان واتساپ، اینستاگرام، توییتر و آپارات را نام برد. که هر کدام از این نرم افزار ها مزا یا و معایب خود را دارند. یکی از مزیت های تلگرام استفاده از ربات های پر کاربرد می باشد. البته سایر اپلیکیشن ها نیز ربات هایی دارند ولی هیچ کدام از آن ها مانند تلگرام در این زمینه پیشرفت نداشته است. یکی از مزایای تلگرام نسبت به سایر نرم افزار ها تمرکز بر روی کانال شماست. در اپلیکیشن های دیگر مانند اینستاگرام مشکلی روبروی شما این است که هر کاربر با دنبال کردن صفحاتی در پیج خود بعد از باز کردن برنامه اینستاگرام خود به خود تمامی صفحاتی که دنبال کرده است پست هایی گذاشته اند و همه در یک صفحه باز می شوند و ممکن است پست شما را هرگز نبیند ولی این مشکل در تلگرام وجود ندارد و وقتی یک کاربر وارد تلگرام می شود با زدن بر روی کانال تلگرام شما فقط پست های مربوط به پیج شما را با یک اسکرول ساده می بیند.

کسب درآمد از تلگرام بدون سرمایه

درآمد بدون سرمایه

درآمد بدون سرمایه

در ابتدا این سؤال پیش می آید که آیا کسب درآمد از تلگرام هزینه هایی دارد؟ تنها هزینه ای که وجود دارد برای تبلیغات در این نرم افزار برای بالا بردن تعداد اعضا می باشد در غیر این صورت استفاده از تلگرام کاملا رایگان بوده و بدون سرمایه هم می توان به درآمد رسید ولی ممکن است کمی زمان بر باشد.

راه اندازی کانال در تلگرام

بعد از نصب برنامه و عضویت در تلگرام ، باید گزینه ایجاد کانال جدید را انتخاب کرده یک نام کاربری منحصر به فرد انتخاب کنید. ممکن است اسمی که در ذهن تان انتخاب کرده اید قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد پس باید یک نام جدید برگزینید. شما همچنین امکان تأسیس چند کانال در تلگرام را برای خودتان خواهید داشت.

راهنمای جذب فالوور برای کانال تلگرام

راه های زیادی برای جذب ممبر تلگرام وجود دارد. برای حضور در کانال خود شما با تبلیغات می توانید کاربران را دعوت کنید که این کار روش های گوناگونی دارد. تبادل یکی از راه های تبلیغات بدون هزینه در تلگرام است. یکی دیگر از روش های مرسوم تبلیغ در پیج های اینستاگرام و یا کانال های دیگر تلگرام می باشد.

ایجاد محتوای جذاب

یک محتوای جذاب باعث دست به دست شدن آن و افزایش فالوور های شما می شود. البته این روند باید همیشگی باشد در غیر این صورت باعث ریزش کاربران از کانال شما خواهد شد.

خرید اکانت و فالوور

خرید کاربر یکی دیگر از راه های افزایش فالوور است. البته این راه را به شما توصیه نمی کنیم زیرا با تغییر محتوا و مدیریت کانال تعداد زیادی از کاربران را از دست خواهید داد. همچنین ممکن است بسیاری از کاربران آن کانال کلا غیرفعال باشند.

چند روش برای کسب درآمد از تلگرام

4

  1. جذب فالوور برای دیگر کانال ها یکی از روش های کسب درآمد از تلگرام از زمان پیدایش تلگرام بوده است. داشتن تجربه کافی در تلگرام و همچنین شیوه های جذب فالوور در آن لازمه انجام این کار است. درآمد این کار با توجه به توانایی شما و محتوای درون پیچ تان می تواند بین 30 تا 60 میلیون تومان در ماه باشد.
  2. یکی دیگر از روش های کسب درآمد از تلگرام مدیریت کانال سایر افراد است. این کار مستلزم داشتن تخصص و تجربه لازم می باشد در غیر اینصورت حقوق و پورسانت پایین تری دریافت خواهید کرد.
  3. برای کسب درآمد از تلگرام اگر به راه اندازی کانال علاقه ندارید می توانید برای کانال های دیگران محتوا تولید کنید. در هر زمینه ای ممکن است تبلیغاتی به شما سپرده شود وشما باید متناسب با موضوع محتوا تهیه کنید. محتوا باید به روز باشد. در صورت خالی بودن کانال از محتوا، تعداد کاربران ریزش خواهد داشت.
  4. ساخت ربات یکی دیگر از راه های کسب درآمد از تلگرام است. مدیریت، عضو گیری و حذف اعضا می تواند توسط ربات ها صورت گیرد. با طراحی ربات می توانید بسیاری از برنامه های کانال ها را بصورت خودکار انجام دهید و از این طریق درآمد کسب کنید.
  5. دریافت کمیسیون از فروشگاه ها برای فروش محصولاتشان می تواند یک روش عالی برای کسب درآمد از تلگرام باشد.
  6. یکی از روش های همیشگی کسب درآمد، آموزش است. می توانید در زمینه تخصص خود پادکست های آموزشی درست کنید و برای کسب درآمد از تلگرام آن ها را منتشر کنید.
  7. افزایش تعداد اعضا توسط بانک شماره تلگرام هم می تواند به عنوان یکی از راه های تبلیغات استفاده شود.

تلگرام و ارزهای دیجیتال

تلگرام و ارزهای دیجیتال

تلگرام و ارزهای دیجیتال

در سال 2021 ارزهای دیجیتال توجه افراد زیادی را به خود جذب کرد. با رشد ارزهای دیجیتال، بازار ایردراپ های ارز دیجیتال نیز بسیار رونق گرفت.

ایردراپ به فرآیندی گفته می شود که در آن تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال جدید، به منظور تبلیغ و جذب افراد به سمت ارز دیجیتال و پروژه خود، توکن های خود را به صورت هدیده به مردم می دهند. این فرآیند بیشتر از طریق رباط های تلگرامی انجام می شود.

با توجه به اینکه در سال 1400 ایران نیز دید باز تری نسبت به ارزهای دیجیتال دارد، می توان گفت که در سال های آینده شاهد ظهور ارزهای دیجیتال جدید ایرانی خواهیم بود. این موضوع می تواند در آینده بازار کار برنامه نویسان رباط تلگرامی ایرانی را بسیار پر رونق کند و زمینه کسب درآمد از تلگرام را برای ایرانی ها ایجاد کند.

Reference : nilanet


برچسب ها : تلگرام ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 16 دی 1400ساعت 13:59 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 15

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

تا چندی پیش همه جا صحبت از اینستاگرام بود. افراد به دنبال این بودند تا حسابی را در این برنامه ایجاد کرده و به دنبال افزایش دنبال کننده‌های خود باشند. امروزه اما شرایط تا حدی تغییر کرده است؛ چرا که نام یوتیوب بر سر زبان‌ها افتاده است. هر کجا که بروید، ممکن است نام این برنامه به گوشتان بخورد و مردم از آن به عنوان منبعی برای کسب ثروت یاد کنند، در ادامه آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب می پردازیم.

با توجه به درآمد دلاری‌ای که یوتیوب برای مردم به ارمغان می‌آورد، بدیهی است که ایرانی‌ها می‌توانند از این راه به بهترین شکل استفاده کنند و حقوق خوبی را دریافت نمایند. البته گرفتن این حقوق از سوی سازندگان این برنامه، آن هم در ایران کاری دشوار است، اما افراد تصمیم خود را برای یوتیوبر شدن می‌گیرند و از استراتژی‌های گوناگونی در این راه بهره می‌برند. البته موفقیت یوتیوبرهای ایرانی در چند ماه اخیر نیز بی تاثیر نبوده است. اشخاص این موفقیت‌ها را به چشم می‌بینند و تصمیم می‌گیرند که آن‌ها هم دنباله روی راه آن‌ها باشند. افرادی هستند که کار خود را آغاز کرده‌اند، اما در دریافت سابسکرایبرهای بیشتر ناتوان مانده‌اند. به همین دلیل، آن‌ها هر چه سریع‌تر باید دست به کار شوند و ترفندهایی را برای بهتر شدن انجام دهند. ما تا به حال مطالبی را در این حوزه در دسترس قرار داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن‌ها بزنید. مطالعه این مقالات در نهایت به شما کمک می‌کند تا یوتیوبر موفقی شوید و بازدیدهای فوق العاده‌ای را برای ویدیوهای خود مشاهده نمایید. امروز نیز در خدمت شما هستیم تا به موضوع آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب بپردازیم. در واقع می‌خواهیم ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که در نهایت بیشتر شدن این سابسکرایب‌ها را به دنبال خواهد داشت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. نیلانت

یک موضوع مشخص برای خود انتخاب کنید

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

شاید تا به حال یوتیوبرهایی را به صورت تصادفی دیده باشید که موضوعات کانالشان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد است. این دسته از افراد تصور می‌کنند که می‌توانند توجه تمام افراد را به خود جلب نمایند، در صورتی که هرگز این طور نیست. افراد بسیار کمی هستند که می‌توانند با این منوال به موفقیت برسند. در واقع اگر به یوتیوبرهای موفق نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که بر روی یک موضوع خاص تمرکز کرده‌اند. حال در میان این موضوع اساسی کانال، ویدیوهای دیگری را هم در دسترس قعموم قرار می‌دهند که البته آن هم به ندرت رخ می‌دهد؛ ویدیوهایی همچون روزمرگی و ولاگ که می‌توانند اهمیت خاص خودشان را داشته باشند. خوشبختانه امروزه موضوعات گوناگونی برای شروع فعالیت در یوتیوب به چشم می‌خورد که می‌توانید با توجه به سلیقه و هدفی که دارید، نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام نمایید. اگر هم نمی‌دانید که کدام موضوع را انتخاب کندی، توصیه می‌کنیم در این باره جست و جویی در اینترنت داشته باشید. مقادیری از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب برای شما خواهد آمد و سپس می‌توانید از میان آن‌ها یکی را برگزینید. البته در انتخاب این موضوع باید نهایت دقت و توجه را به خرج دهید. افراد زیادی بوده‌اند ک هموضوعی را برای خود انتخاب کرده‌، اما در ادامه پشیمان شده‌اند. شما نباید در دسته این افراد قرار بگیرید؛ چرا که پریدن از این شاخه به آن شاخه، هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

درک هر چه بهتر الگوریتم های یوتیوب

یوتیوب نیز مانند اینستاگرام و دیگر برنامه‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی از الگوریتم‌هایی برای در دسترس قرار دادن ویدیوها استفاده می‌کند. این الگوریتم‌ها گسترده است و شما با مرور زمان باید آن‌ها را بشناسید تا بتوانید کانالی فوق‌العاده داشته باشید. برای نمونه و در وهله اول، محتوای شما باید کاملا خاص باشد و نظیر آن در جای دیگری مشاهده نشود. چنان چه یوتیوب متوجه شود که این محتوا خاص نیست و کپی برداری از دیگران است، ممکن است دو راه پیش روی شما قرار دهد. امکان دارد که کانال شما در همان ابتدا به علت مسائل مربوط به کپی رایت بسته شود، و یا این که این اتفاق رخ ندهد، اما در ادامه حقوقی به شما تعلق نخواهد گرفت. تعداد لایک‌ها برای یوتیو از اهمیت بالایی برخوردار است. بدیهی است که هر چه تعداد لایک‌ها بیشتر باشد، یوتیوب متوجه می‌شود که کانال شما ارزش بالاتری دارد و آن را به دیگران نیز توصیه می‌کند. پینشهاد دادن این ویدیوها به دیگران باعث می‌شود که سابسکرایبرهای بیشتری هم دریافت نمایید. ضمنا فراموش نکنید که معطل شدن افراد بر روی ویدیوی شما نیز تاثیر به سزایی در معرفی ویدیوهایتان به دیگران خواهد داشت. به عبارت دیگر، ممکن است مردم صرفا چند ثانیه بر روی ویدیو شما معطل بمانند و خیلی سریع به سراغ موارد دیگر بروند. این نوع از بازدید هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در مقابل اگر مردم چند دقیقه‌ای را برای نظاره کردن ویدیوی شما وقت بگذارند، یوتیوب نیز کانال شما را ارزشمند خواهد دانست.

برای درک بهتر تمامی الگوریتم های گوگل و یوتیوب و آموزش سئو یوتیوب می توانید به دوره آموزش سئو نیلانت مراجعه کنید.

خرید سابسکرایب یوتیوب

خرید سابسکرایب یوتیوب

خرید سابسکرایب یوتیوب

امروزه برخی از فروشگاه‌ها نسبت به فروش سابسکرایب اقدام می‌کنند. اگر می‌بینید که یک کانال در یوتیوب به صورت ناگهانی افزایش سابسکرایب پیدا می‌کند، یکی از دلایل آن را می‌تواند خرید سابسکرایب یوتیوب باشد. با وجود این که این استراتژی در نوع خود می‌تواند تا حدی یاری‌رسان شما باشد، اما در نظر داشته باشید که بهتر است از دیگر روش‌ها بهره ببرید. شما باید محتواسازی خود را قوی کنید و ویدیوهایتان آن قدر خوب و با کیفیت باشد که به فکر چنین کارهایی هم نباشید. این همان کاری است که امروزه یوتیوبرهای موفق کشورمان انجام می‌دهند. در درجه اول، موضوعاتی که این دسته از افراد به آن‌ها می‌پردازند، بسیار جذاب و گیرا است. همچنین آن‌ها برای ویرایش ویدیوهای خود نیز وقت می‌گذارند تا در نهایت بتوانند بهترین بازخوردها را از مردم بگیرند. پس ما نیز توصیه می‌کنیم که تمرکز خود را بر روی این کارها بگذارید. امیر مهدی یوسف زاده

انتخاب عناوین جذاب برای ویدیوها

مورد دیگری که اهمیت فراوانی دارد، انتخاب تایتل یا همان عناوین ویدیوهایتان خواهد بود. چنان چه برای ویدیوهای خود از تیترهای فوق العاده استفاده کنید، سبب می‌شود تا بازدید بیشتری هم بگیرید. این افزایش بازدید بعضا منتج به افزایش سابسکرایب هم خواهد شد. البته در این خصوص می‌توانید شیطنت‌هایی هم به خرج دهید و کمی اغراق را چاشنی عناوین ویدیوهای خود کنید. جدا از آن، انتخاب نامی مناسب برای کانال نیز اهمیت زیادی دارد. سعی کنید که این نام حداقل به اسم یوتیوبرهای معروف شبیه نباشد؛ چرا که بعدا مشکلاتی در زمینه جست و جو توسط دیگران به وجود خواهد آمد. این نام نیز باید به نوبه خود خاص و یونیک باشد. ضمن این که اسم کانال شما باید کوتاه باشد تا دیگران بتوانند به سادگی آن را پیدا کنند و ایرادی از این بابت به چشم نخورد.

انتخاب کاور جذاب برای ویدیوها

کاور جذاب برای ویدیوها

کاور جذاب برای ویدیوها

حتما در مورد اهمیت کاور در اینستاگرام مطالبی را شنیده‌اید. این اهمیت در یوتیوب نیز وجود دارد و شما می‌توانید برای ویدیوهای خود کاور انتخاب کنید. این کاور در یوتیوب با نام تامبنیل نیز شناخته می‌شود. در واقع افراد در ابتدا تامبنیل شما را مشاهده می‌کنند و سپس می‌توانند وارد آن شوند. در صورتی که این کاور جذاب باشد، احتمالا افزایش بازدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پیشنهاد ما این است که یه کاور ویدیوهای یوتیوبرهای معروف دقت داشته باشید تا بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید. آن‌ها علاوه بر ادیت ویدیو، روزانه وقتی را هم صرف ویرایش تصاویر و قرار دادنشان به عنوان کاور ویدیو می‌کنند که این نیز ترفندی دیگر به شمار می‌رود. کاور ویدیوی شما باید حسابی جلب توجه کند و می‌توانید در آن‌ها از رنگ‌های گوناگون نیز استفاده کنید. با وجود این که ویرایش تصاویر به وسیله نرم افزارهای موبایل مانند اینشات نیز انجام پذیر است، اما ما توصیه می‌کنیم که این کار را با نرم افزارهای قدترمند موجود بر روی رایانه‌های شخصی انجام دهید. برنامه‌های گوناگونی برای این منظور ساخته شده‌اند، اما بی شک بهترین گزینه در این زمینه فتوشاپ است. ابزارها و ابزارک‌های مختلفی در این برنامه وجود دارد که هر یک کارهایی را برای شما انجام خواهند داد. افراد زیادی می‌گویند که یادگیری این برنامه دشوار است و به همین دلیل به سراغش نمی‌روند. حقیقت این است که یوتیوبر شدن به هیچ وجه آسان نیست و برای موفقیت در آن باید پله‌ها را یکی بعد از دیگری طی کنید. این هم یکی از پله‌های بلند است و برای این که بتوانید کاورهایی در حد عادی را تولید کنید، باید حداقل چند روزی را صرف آموزش این برنامه کنید. این موضوع برای ویرایش ویدیوها نیز صدق می‌کند. با این که برای این منظور هم اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی او اسی دیده می‌شوند، اما استفاده از نرم افزارهایی نظیر ادوبی پریمیر و موارد مشابه را به شما توصیه می‌کنیم. منابع مختلفی هم برای آموزش این برنامه‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

تولید محتوا برای یوتیوب به صورت همیشگی

در پایان این مقاله باید نکته‌ دیگری را به شما بگوییم که بی شک کمکتان خواهد کرد. آن هم این است که تولید محتوای شما باید به صورت مداوم باشد. اگر یک هفته ویدیو آپلود می‌کنید و بیخیال همه چیز می‌شوید و مجددا دو هفته بعد به سراغ یوتیوب می‌آیید، باید بگوییم که متاسفیم و به جایی نخواهید رسید؛ مگر این که تصمیم خود را عوض کنید و محتوا سازی مداوم را در دستور کار قرار دهید. بسیاری از یوتیوبرهای موفق هستند که به صورت روازنه ویدیو آپلود می‌کنند. آن‌ها یوتیوب را شغل اول خود می‌دانند و بیشترین وقت خود را بر روی آن می‌گذارند. اصطلاحا به چنین کانال‌های هم Daily Upload گفته می‌شود. یوتیوب نیز چنین کانال‌هایی را ارزشمند می‌داند. سازندگان این برنامه می‌دانند که چنین یوتیوبرهایی برای مردم وقت می‌گذارند و کارشان جدی است. البته اگر هم فرصت کافی برای انجام این کار را ندارید، بهتر است یک روز در میان نسبت به گذاشتن ویدیو اقدام نمایید. حداقل هفته‌ای یک بار را به این کار اختصاص دهید تا بلکه بتوانید در این خصوص به موفقیت برسید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

Reference : nilanet


برچسب ها : یوتیوب ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 1 دی 1400ساعت 10:37 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 15

سئو چیست؟

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که مجموعه ای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک است. از آنجایی که جستجوی ارگانیک برجسته ترین راه برای افراد برای کشف و دسترسی به محتوای آنلاین است، یک استراتژی SEO خوب برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما ضروری است.


چرا سئو مهم است؟

برای درک ارزش سئو، اجازه دهید تعریف خود را به سه بخش تقسیم کنیم:


نتایج جستجوی ارگانیک: فهرست‌های بدون پرداخت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) که موتور جستجو تعیین کرده است به درخواست کاربر مرتبط است. تبلیغات (در این زمینه، تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای کلیک) بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهند. نتایج جستجوی ارگانیک از این تبلیغات متمایز است زیرا آنها بر اساس الگوریتم های رتبه بندی ارگانیک موتور جستجو قرار می گیرند تا پیشنهادات تبلیغ کننده. شما نمی توانید برای رتبه بندی صفحه خود در نتایج جستجوی ارگانیک هزینه ای بپردازید.

نتایج جستجوی ارگانیک در مقابل پولی

کیفیت ترافیک ارگانیک: کاربر و درخواست جستجوی او چقدر به محتوای موجود در وب سایت شما مرتبط است. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان جهان را جذب کنید، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید که شما منبعی برای رایانه های اپل هستید، در حالی که واقعاً کشاورز هستید که سیب می فروشید، این بازدیدکنندگان احتمالاً سایت شما را بدون آن ترک خواهند کرد. تکمیل هر گونه تبدیل ترافیک با کیفیت بالا فقط شامل بازدیدکنندگانی می شود که واقعاً به محصولات، اطلاعات یا سایر منابعی که سایت شما ارائه می دهد علاقه مند هستند. سئوی با کیفیت بالا بر تلاش موتور جستجو برای تطبیق هدف جستجوی کاربر با صفحات وب لیست شده در SERP سرمایه گذاری می کند.

مقدار ترافیک ارگانیک: تعداد کاربرانی که از طریق نتایج جستجوی ارگانیک به سایت شما می رسند. کاربران به احتمال زیاد روی نتایج جستجویی که نزدیک بالای SERP ظاهر می شوند کلیک می کنند، به همین دلیل مهم است که از استراتژی SEO خود برای رتبه بندی صفحات مرتبط تا آنجا که می توانید استفاده کنید. هر چه بازدیدکنندگان باکیفیت بیشتری را به سایت خود جذب کنید، احتمال افزایش تبدیل های ارزشمند بیشتر می شود.

اگر شما یک آژانس یا سئو داخلی هستید که به دنبال منابعی برای آموزش مشتریان یا سهامداران شرکت خود در مورد بازاریابی جستجو هستید، پیشنهاد می کنیم این ارائه را در مورد اصول و ارزش سئو کپی کنید، شخصی سازی کنید و به اشتراک بگذارید.


سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از خزنده هایی که گاهی ربات یا عنکبوت نیز نامیده می شوند، برای جمع آوری اطلاعات در مورد تمام محتوایی که می توانند در اینترنت پیدا کنند، استفاده می کنند. خزنده از یک صفحه وب شناخته شده شروع می شود و پیوندهای داخلی به صفحات داخل آن سایت و همچنین پیوندهای خارجی به صفحات سایر سایت ها را دنبال می کند. محتوای موجود در آن صفحات، به‌علاوه زمینه پیوندهایی که دنبال می‌کند، به خزنده کمک می‌کند تا بفهمد هر صفحه درباره چیست و چگونه از نظر معنایی به همه صفحات دیگر در پایگاه داده عظیم موتور جستجو، به نام فهرست، متصل است. سئو ویکی پدیا


هنگامی که کاربر یک پرس و جو را در کادر جستجو تایپ می کند یا بیان می کند، موتور جستجو از الگوریتم های پیچیده استفاده می کند تا آنچه را که معتقد است دقیق ترین و مفیدترین لیست نتایج برای آن پرس و جو است، بیرون بیاورد. این نتایج ارگانیک می‌تواند شامل صفحات وب پر از متن، مقاله‌های خبری، تصاویر، ویدیوها، فهرست‌های کسب‌وکار محلی و دیگر انواع محتوای خاص باشد.


عوامل زیادی در الگوریتم‌های موتورهای جستجو وجود دارد، و این عوامل همیشه در حال تغییر هستند تا با تغییر رفتار کاربر و پیشرفت‌های یادگیری ماشین همگام شوند. در اینجا نحوه رتبه بندی گروهی از کارشناسان اهمیت آنها آمده است:


نتایج نظرسنجی فاکتورهای رتبه بندی گوگل

سئوکاران از درک خود از این عوامل رتبه‌بندی برای توسعه و اجرای استراتژی‌های بازاریابی جستجو استفاده می‌کنند که شامل تعادلی از بهترین شیوه‌های درون صفحه، خارج از صفحه و فنی است. سازمانی که امیدوار است رتبه های بالای SERP را به دست آورد و حفظ کند و در نتیجه ترافیک کاربران با کیفیت بالا را زیاد کند، باید از استراتژی ای استفاده کند که تجربه کاربر را در اولویت قرار دهد، تاکتیک های رتبه بندی غیر دستکاری را به کار گیرد و در کنار موتورهای جستجو و کاربران تکامل یابد. تغییر رفتارها


لازم به ذکر است که در حالی که سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال مانند بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و مدیریت جامعه اغلب با SEO مرتبط هستند، این تاکتیک‌های دیگر عموماً مرتبط هستند. خارج از محدوده و تعریف بازاریابی جستجوی سنتی. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این زمینه ها هستید، بلاگ Moz شامل دسته های مرتبط با همه این موضوعات و سایر موضوعات نیز می شود. سئو سایت


پیشرفت سئوی خود را با Moz Pro اندازه گیری و پیگیری کنید

ابزارهای تحقیقاتی Moz Pro و تجزیه و تحلیل SEO به شما کمک می کند تا سایت خود را به سطح بالاتری ببرید. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه از ما بگیرید و ببینید چه چیزی می توانید به دست آورید:





چگونه می توانم بهترین شیوه های سئو را یاد بگیرم؟

Moz بهترین منابع در وب را برای یادگیری سئو ارائه می دهد. اگر کاملاً تازه وارد دنیای بازاریابی جستجو شده اید، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای به روز شده مبتدیان برای سئو را مطالعه کنید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید یا می خواهید محتوای بیشتری را برای تمام سطوح تخصص کاوش کنید، che

تمام گزینه های یادگیری ما را در زیر بررسی کنید.


مرکز آموزش سئو

تو اینجایی! مقاله‌های رایگانی مانند این را در طیف گسترده‌ای از موضوعات، از اصول SEO گرفته تا جستجوی محلی و استراتژی‌های سایت‌های موبایل و بین‌المللی، کاوش کنید. مرکز یادگیری بر اساس موضوع برای پیمایش آسان سازماندهی شده است، و هر مقاله شامل پیوندهایی به محتوای دیگری است که ممکن است در طول مسیر برایتان مفید باشد. نیلانت


آکادمی Moz

برای کسانی که در مورد سرمایه گذاری در آموزش SEO خود جدی هستند، آکادمی Moz کاتالوگ گسترده ای از دوره های آموزشی درخواستی را ارائه می دهد که توسط مربیان خبره رهبری می شود و با یادگیری عملی طراحی شده است. علاوه بر دوره‌های متنوع برای تمام سطوح مهارت، ما فرصتی برای کسب اعتبار صنعتی ارزشمند با گواهینامه‌های کلاس جهانی خود در زمینه SEO Essentials و Technical SEO ارائه می‌دهیم.


راهنماهای چگونه

راهنمای سئوی ما که توسط کارشناسان برتر این صنعت نوشته و گردآوری شده است، از ممیزی سایت شما برای موفقیت فنی گرفته تا استخدام بهترین مدیران سئو بر اساس سطح مهارت سازماندهی شده و به صورت رایگان در دسترس است.


وبلاگ Moz

وبلاگ Moz که مدت‌ها به عنوان یکی از با ارزش‌ترین مکان‌های اینترنت برای اطلاعات سئو در نظر گرفته می‌شود، بر اساس دسته‌بندی به راحتی قابل کاوش است و شامل مشارکت‌های متخصصان در سراسر صنعت است. این وبلاگ مجموعه های محبوب جمعه تخته سفید ما و همچنین به روز رسانی های ارزشمند چندین بار در هفته در همه زمینه های SEO را در خود جای داده است.


وبینارهای درخواستی

مجموعه وبینار ما شامل گفتگوهایی در مورد آخرین نوآوری ها در بازاریابی جستجو است که توسط تیم متخصصان موضوع Moz میزبانی می شود. این تجربه کنفرانس بازاریابی بر حسب تقاضا است.


پرسش و پاسخ سئو

انجمن پرسش و پاسخ Moz که توسط انجمن ما متشکل از بیش از 500000 بازاریاب دیجیتال پشتیبانی می‌شود، صدها هزار سؤال و پاسخ SEO را از افرادی مانند شما ارائه می‌دهد. به انجمن بپیوندید و سؤال خود را بپرسید، یا بحث‌های مربوط به همه چیز از ابزار Moz گرفته تا سایر حوزه‌های بازاریابی را مرور کنید.


داستان موفقیت در سئو شما از اینجا شروع می شود. یادگیری مبارک!

منبع : moz


برچسب ها : سئو ,
+ نوشته شده در يکشنبه 28 آذر 1400ساعت 10:31 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 13

الگوریتم های گوگل آپدیت 2021

الگوریتم های گوگل آپدیت 2021

الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 عبارتند از :الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم تازگی محتوا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم ونیز، الگوریتم دزد دریایی، الگوریتم کفتر (کبوتر)، الگوریتم آخرالزمان موبایلی (موبایل گدون)،الگوریتم رنک برین، وام روز جزا (payday loan)،الگوریتم موش کور، الگوریتم مدیک، الگوریتم رقص، الگوریتم برت، الگوریتم مام، الگوریتم موبایل فرست ایندکس

هرچه درباره‌ی الگوریتم‌های گوگل آپدیت 2021 باید بدانید
حتما برای شما هم پیش آمده برای یافتن پاسخ مناسب و صحیح به سوالات خود به گوگل مراجعه کنید.اما ملاک شما برای انتخاب سایت مورد نظر چیست؟ شما قطعا برای پاسخ به سوالات خود یکی از چند سایت اول در نتایج گوگل را انتخاب می‌کنید. اما آیا می‌دانید بین میلیون‌ها نتیجه‌ی مختلف چه اتفاقی رخ می‌دهد که گوگل یک مجموعه‌ی ده تایی از صفحات را برای شما زودتر نشان می‌دهد؟ آیا می‌دانید ملاک‌های گوگل برای ارزیابی این صفحات چیست؟ آیا دلیل اعتبار داشتن برخی از این صفحات را می‌دانید؟ آیا چیزی درباره‌ی الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 شنیده‌اید؟

سئو چیست؟

seo

seo

سئو (SEO) یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی اینترنتی (Digital marketing) می‌باشد. کلمه‌ی سئو در لغت مخفف search engine optimization است؛ یعنی بهبود و ارتقای سایت شما برای موتورهای جست و جو از جمله گوگل! در واقع سئو دانشی جدید است که به افراد مختلف یک صنف کمک می‌کند با یکدیگر برای کسب رتبه‌های بهتر گوگل رقابت کنند. برای اینکه با طریقه‌ی کارکرد این دانش نوین آشنا شوید لازم است با ربات‌های گوگل و الگوریتم‌های مهم سئو آشنا شوید.

ربات‌ها و الگوریتم‌های گوگل

برای رتبه بندی هرچیزی نیاز به یک سری اصول و معیار دقیق وجود دارد. شرکت گوگل برای بررسی صفحات سایت‌ها تعدادی ربات و الگوریتم دارد؛ یعنی این ربات‌ها با استفاده از الگوریتم‌های مشخص شده برای خود صفحات سایت‌ها را بررسی می‌کنند و رتبه بندی‌های لازم درباره‌ی هر کلمه‌ی کلیدی را صورت می‌دهند. الگوریتم‌های گوگل آپدیت 2021 عبارتند از :

  • الگوریتم پاندا
  • الگوریتم پنگوئن
  • الگوریتم تازگی محتواالگوریتم مرغ مگس خوار
  • الگوریتم ونیز
  • الگوریتم دزد دریایی
  • الگوریتم کفتر (کبوتر)
  • الگوریتم آخرالزمان موبایلی (موبایل گدون)
  • الگوریتم رنک برین
  • الگوریتم وام روز جزا (payday loan)
  • الگوریتم موش کور
  • الگوریتم مدیک
  • الگوریتم رقص
  • الگوریتم برت
  • الگوریتم مام
  • الگوریتم موبایل فرست ایندکس

در به برسی تمامی الگوریتم‌های گوگل می‌پردازیم.

الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا

یکی از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 که بیشتر در حوزه تولید محتوا فعالیت می کند الگوریتم پاندا است. این الگوریتم در فوریه‌ی 2011 برای اولین بار لانچ شد و در 2016 به الگوریتم هسته پیوست. هدف موتور جست و جوی گوگل از اجرای این الگوریتم مبارزه با سئوکاران کلاه سیاه بود. تا پیش از اجرای این الگوریتم شکایات بسیار زیادی از گوگل وجود داشت؛ چرا که سئوکاران کلاه سیاه با خوب جلوه دادن محتوای غیر مفید جلوی دیده شدن محتواهای مفید و مثبت را میگرفتند. این الگوریتم اولین قدم بلند گوگل برای اولویت دادن به تجربه‌ی کاربری (UX) بود.
طریقه‌ی کار این الگوریتم به این صورت است که سییگنال‌های احتمالی سوء استفاده از محتوا را دریافت می‌کند و پس از بررسی این سیگنال‌ها آنها را جریمه می‌کند. از جمله‌ی این سیگنال‌ها محتوای کوتاه و سایت‌هایی با هدف لینک دادن و اسپم یا تکرار مکرر کلمه‌ی کلیدی می‌باشد. پس برای جلوگیری از جریمه شدن حتما به این نکات توجه نمایید.

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن

این الگوریتم برای اولین بار در سال 2012 لانچ شد و در 2016 به الگوریتم هسته‌ی گوگل پیوست. تا قبل از این الگوریتم لینک‌ها و بک‌ لینک‌ها تاثیر زیادی در رتبه بندی صفحات در گوگل داشتند؛ اما پس از این آپدیت ارزش بک لینک‌ها دیگر یکسان نبود. یعنی اگر یک سایت چند صد بک لینک از سایت‌های اسپم و بک لینک‌ساز داشته باشد، هیچ ارزشی در برابر یک سایت که یک بک لینک از یک سایت مرجع و با اعتبار بالا دارد، ندارد.

الگوریتم تازگی محتوا

الگوریتم تازگی محتوا

الگوریتم تازگی محتوا

این الگوریتم در سال 2011 برای اولین بار لانچ شد. بر اساس این الگوریتم که یکی از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 است، محتوا‌هایی که تازه‌تر و به‌روزتر باشند رتبه‌ی بالاتری خواهند داشت. در نتیجه وقتی که یک موضوع ترند شود (سر زبان بیفتد) محتوایی که تازه تر باشد و نکات بیشتری را پوشش دهد رتبه‌ی بالاتری می‌گیرد. اما اگر دو محتوای یکسان در دو بازه‌ی زمانی مختلف ایجاد شوند، مطلب دوم را اسپم می‌بیند و آن را جریمه می‌کند.

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم در سال 2013 برای تایپ صوتی معرفی شد. بر اساس این الگوریتم که از الگوریتم‌های گوگل آپدیت 2021 است دقت سرچ کلمه‌ی کلیدی افزایش یافت. در واقع تا پیش از معرفی این الگوریتم، نتایج سرچ گوگل دقیقا بر اساس کلمه‌های وارد شده بود. با افزایش قابلیت تایپ صوتی در دستگاه‌ها میزان غلط‌های املایی نیز رو به افزایش رفت. بر اساس این الگوریتم گوگل نزدیک ترین کلمه‌ی کلیدی به کلمه‌ی وارد شده را پیشنهاد می‌دهد تا احتمال خطای سرچ صوتی یا غلط‌های املایی کاهش یابد.

الگوریتم ونیز

این الگوریتم در سال 2012 برای نخستین بار راه اندازی شد و بر اساس آن، موقعیت جغرافیایی یا IP تعریف شده برای سایت، در نتایج محلی دخیل شد. یعنی در صورتی که شما عبارت فروشگاه لوازم تحریر را در دو نقطه‌ی مختلف دنیا در گوگل سرچ کنید، نتایج متفاوت است.

الگوریتم دزد دریایی

الگوریتم دزد دریایی

الگوریتم دزد دریایی

این الگوریتم که در سال 2012 لانچ شد، برای مقابله با دزدی ادبی و جلوگیری از کپی کردن مطالب ایجاد شد. بنابراین الگوریتم هر گاه دو مطلب با یکدیگر همخوانی داشته باشند ولی در مطلبی که دیرتر بارگذاری شده نام و لینک ارتباطی به سایت مربوطه ذکر نشده باشد، مطلب را کپی شناسایی میکند و سایت کپی‌کار را جریمه می‌کند. همچنین این الگوریتم که از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 است، در صورتی که وبسایتی از محتوای صوتی و تصویری دارای حق کپی رایت استفاده کند و صاحب اثر گزارش سوء استفاده بدهد، آن سایت با جریمه روبرو خواهد شد.

الگوریتم کفتر(کبوتر)

الگوریتم کفتر

الگوریتم کفتر

این الگوریتم که در 2014 معرفی شد، در واقع مکمل الگوریتم ونیز می‌باشد. این الگوریتم که بر سئوی لوکال توجه دارد، علاوه بر اثر گذاشتن بر نتایج نشان داده شده، به موقعیت روی نقشه‌ی گوگل نیز توجه دارد. در واقع این الگوریتم که از الگوریتم‌های گوگل آپدیت 2021 است، همان نقشه‌ی گوگل است که در بالای صفحه نشان داده می‌شود و نزدیک‌ترین نتایج ثبت شده از لحاظ جغرافیایی را به کاربر ارائه می‌کند.

الگوریتم موبایل گدون

الگوریتم موبایل گدون

الگوریتم موبایل گدون

این الگوریتم که انقلابی در نتایج موتور جست و جوی گوگل ایجاد کرد، در سال 2015 معرفی شد. بر اساس این الگوریتم که از الگوریتم‌های گوگل آپدیت 2021 است، سایت‌هایی که برای کاربران موبایل صفحه‌ی بهبود‌یافته داشته باشند، امتیاز مثبت می‌گیرند و در صفحه‌ی نتایج بالاتر می‌آیند. سه سال بعد علاوه بر موبایل فرندلی بودن، سرعت لود شدن سایت نیز به یک معیار برای این الگوریتم تبدیل شد و پس ازآن استفاده از تکنولوژی AMP به شدت رواج یافت. AMP نوعی صفحه‌ی وب است که سرعت بارگذاری آن بسیار بالا می‌باشد. عموما سایت‌ها و مجله‌های خبری از آن استفاده دارند.

الگوریتم رنک برین

الگوریتم رنک برین

الگوریتم رنک برین

این الگوریتم که شباهت زیادی به مرغ مگس خوار دارد در 2015 لانچ شد. مطابق این الگوریتم که از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 است، گوگل معنای کلمات نامفهوم را حدس میزند و در نتایج مشابه نشان می‌دهد. در سال بعد گوگل اعلام کرد به دلیل اثرات بسیار مثبت این الگوریتم ، اهمیت آن از گذشته بیشتر نیز شده است؛ به همین سبب آن را یکی از سه الگوریتم بسیار مهم خود معرفی کرد.

الگوریتم وام روز جزا (payday loan)

الگوریتم وام روز جزا

الگوریتم وام روز جزا

این الگوریتم که در سال 2013 معرفی شد برای مبارزه با صفحات اسپم مستهجن و قمار ایجاد شده بود. طبق آمار منتشر شده تا قبل از آپدیت 2 این الگوریتم حدود 4 درصد عبارات ورودی به زبان‌ ترکی به علت وجود این الگوریتم بن شدند! این میزان اثرگذاری بالا باعث شد برای تثبیت و تقویت این الگوریتم دست به کار شوند؛ به طوری که در عرض یک سال این الگوریتم آپدیت شد و نفوذ بیشتری در تمامی سایت‌ها پیدا کرد.

الگوریتم موش کور

الگوریتم موش کور

الگوریتم موش کور

پس از الگوریتم ونیز و کبوتر، گوگل در سال 2016 از الگوریتم جدید خود به نام الگوریتم موش کور پرده‌برداری کرد. این الگوریتم که از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 می‌باشد، هم بر روی نتایج سرچ لوکال (محلی) اثر گذاشت و بر اساس این الگوریتم کسب و کارهای تازه‌تر که برای عموم شناخته شده نبودند نیز وارد نتایج گوگل شدند. این تغییر هم روی گوگل مپ و هم روی نتایج نشان داده شده اثر گذاشت و باعث رشد کسب و کارهای بسیار زیادی شد.

الگوریتم مدیک

الگوریتم مدیک

الگوریتم مدیک

این الگوریتم که یکی از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 است، به صورت اختصاصی فقط روی یک حوزه از مقالات تمرکز دارد: مقالات پزشکی. دلیل ایجاد این الگوریتم هم محافظت از کاربران در برابر اطلاعات نادرست و گمراه کننده بود.تا قبل از سال 2018 اگر شما در گوگل می‌نوشتید ”سردرد از علائم چیست” نتایج مختلفی از سردرد میگرنی ساده تا سرطان بدخیم روده بزرگ را نشان می‌داد! اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید بین این نتایج هرچه بیماری پیچیده تر بود ، تعداد کلیک‌های آن نیز بیشتر می‌شد و در نتیجه گوگل نیز رتبه‌ی بهتری به این مقالات می‌داد. اما پس از اجرای این الگوریتم تمامی سایت‌ها با موضوعات پزشکی و سایت‌هایی با موضوعات غیر پزشکی که مقالات معتبر پزشکی نیز داشتند ، پس از بازبینی در نتایج گوگل نشان داده می‌شدند. لازم به ذکر است این به روز رسانی در تمام زبان ‌های دنیا اجرا شد.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با نیلانت

الگوریتم رقص

الگوریتم رقص

الگوریتم رقص

براساس این الگوریتم، گوگل به صورت رندوم صفحات تازه درباره‌ی یک موضوع را هر از چندگاهی جابه‌جا می‌کند تا پاسخ مخاطب نسبت به محتوای جدید را ببیند. اگر بازخورد خوبی از مخاطبین گرفت در رتبه بندی بالاتر می‌آید و موقعیت بهتری پیدا می‌کند. این الگوریتم که از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 می‌باشد، باعث شد که تولیدکنندگان محتوا بیش از پیش به فکر بروز رسانی مطالب خود باشند؛ چرا که مطالب بروز رسانی شده برای گوگل تفاوتی با مطالب تازه ندارد و هر دو محتوا را به عنوان “محتوای به تازگی ایندکس شده” می‌بیند.

تلگرام نیلانت

الگوریتم برت

الگوریتم برت

الگوریتم برت

این الگوریتم که بزرگ‌ترین تغییر گوگل در 5-6 سال گذشته است، شباهت‌های زیادی به الگوریتم رنک برین دارد. بر اساس این الگوریتم، گوگل می‌تواند کلمه‌ی بعدی مدنظر شما را حدس بزند! این تغییر که به علت پیشرفت هوش مصنوعی گوگل ایجاد شد، تاثیرات بسیار زیادی داشت؛ به میزانی که حدود 10 درصد کل نتایج جست و جو را تحت تاثیر قرار داد. این الگوریتم در لغت مخفف Bidirectional Encoder Representations from Transformers می‌باشد که ترجمه‌ی دقیق آن به صورت “رمزگذار دوطرفه‌ی نمایان شده از مبدل‌ها” می‌باشد. این الگوریتم همچنین می‌تواند با توجه به کلمات قبل و بعد به معنی کلمه پی ببرد.
برای مثال cancer هم به معنای سرطان و هم خرچنگ می‌باشد. اگر گوگل ببیند کلمه‌ی قبل شما colon است، پی میبرد منظور شما سرطان بوده است. اگر ببیند بعد از cancer کلمه‌ی zodiac را سرچ کرده اید ، میفهمد منظور شما از این کلمه خرچنگ در نجوم است. اگر کلمه ای مرتبط به غذای دریایی یا زیست شناسی ببیند ، می‌فهمد منظور شما خرچنگ به معنای نام حیوان است.

الگوریتم مام

الگوریتم مام

الگوریتم مام

این الگوریتم که در به تازگی در 2021 معرفی شد، الگوریتمی بسیار شبیه به برت با قدرت خیلی بیشتر می‌باشد. بر اساس این الگوریتم که از الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 است، برای گوگل فرقی ندارد که شما یک مقاله به زبان روسی بنویسید یا آلمانی؛ گوگل هیچ تفاوتی نمی‌بیند! این الگوریتم جدید گوگل می‌تواند متن‌ها را مطالعه کند‌، از صدا و تصویر برای تقویت دقت جست و جوی آن عبارت استفاده ببرد، مانند الگوریتم برت مفاهیم پیچیده‌ی مختلف را درک کند‌، از بیشتر از ۷۵ زبان زنده‌ی دنیا استفاده‌ی بهینه کند و آن را به چندین لایه‌ی متفاوت ترجمه کند تا برای همه‌ی سوالات مخاطب از جمله سوالاتی با پیچیدگی زیاد، پاسخ‌ صحیح و مناسب بیابد. این الگوریتم بزرگترین قدم گوگل در تبدیل شدن از موتور جست و جو به موتور پاسخگو می‌باشد و توانایی پاسخ دهی بهتر را فراهم خواهد کرد.

یوتیوب نیلانت

الگوریتم موبایل فرست ایندکس

این الگوریتم مکمل موبایل گدون است. زمانی لانچ شدن آن رسما اعلام شد که گوگل اعلام کرد به علت اینکه بیش از 70 درصد سرچ‌ها روی موبایل قراردارند، گوگل به غیر ریسپانسیو بودن سایت‌ها امتیاز منفی می‌دهد. اما ریسپانسیو بودن آن ، آنچنان امتیاز مثبتی ندارد؛ چرا که امروزه درصد زیادی از صفحات وب برای موبایل هم بهینه سازی شده‌اند.

الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021

الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021

در آخر

الگوریتم‌ های گوگل آپدیت 2021 با هدف بهبود پاسخگویی به کاربران ایجاد شده‌اند. شما با عدم تخلف می‌توانید رتبه‌های خود را افزایش دهید و مشتریان خود را بیشتر کنید.
اگر تجربه ای از جرایم گوگل یا فیدبک مثبت از این الگوریتم‌ها دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.


نیلانت


برچسب ها : سئو ,
+ نوشته شده در شنبه 27 آذر 1400ساعت 12:18 توسط امیر علی | | تعداد بازدید : 13

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]